Re: Zaproszenie na uroczysto¶æ 11 rocznicy istnienia Dreamlandu.

  • Alojzy Pupka
    Message 1 of 7 , Aug 1, 2009
      --- In wandystan@yahoogroups.com, Lukasz Wakowski <wakowski@...> wrote:

      > Ekscelencje,
      > Wandejczycy,
      > Przyjaciele,
      >
      > dnia 2 sierpnia br, w niedziele o godzinie 19.00 odbeda sie w Ekorzynie
      > - na czacie Krolestwa Dreamlandu [...]
      uroczystosci zwiazane z 11 rocznica istnienia
      > Krolestwa Dreamlandu. [...]

      Bardzo zaluje, ze nie bede mogl zjawic sie osobiscie na tej przeswietnej uroczystosci u naszego zacnego sojusznika. Niemniej, wszystkiego najlepszego, wiecznej potencji i wielu lask Wandy dla Burzujlandu z tej okazji!

      Ah, i dziekuje za urocze, polformalne gratulacje od towarzysza premiera. Zadnemu innemu panstwu nie przyszedl do glowy taki ladny gest :)

      --
      AP
    • Stru
      Message 2 of 7 , Aug 2, 2009
        Hej Ho!

        W dniu 31 lipca 2009 23:30 użytkownik Łukasz Wakowski
        <wakowski@...> napisał:
        > Ekscelencje,
        > Wandejczycy,
        > Przyjaciele,
        >
        > dnia 2 sierpnia br, w niedzielę o godzinie 19.00 odbędą się w Ekorzynie
        > - na czacie Królestwa Dreamlandu
        > (http://dreamland.net.pl/index.php?id=czat&pan=1 ; pokój: Dreamland w
        > serwisie Polchat) uroczystości związane z 11 rocznicą istnienia
        > Królestwa Dreamlandu.
        > Jako Ambasador JKM Edwarda I Artura przy Prezydencie Mandagoratu
        > Wandystanu, pragnę wszystkich zaprosić na przewidzianą na najbliższa
        > niedzielę uroczystość.

        Dziękuję bardzo za zaproszenie. Klikam na link, a tu otwiera się
        strona Dreamlandu z wielkim prostokątem, czy może nawet kwadratem,
        zasłąniającym to, co na tej stronie zwykło się znajdować. Myślę, że to
        kwestia konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania, czego ja
        uparcie odmawiam, a więc, tą drogą na czat nie wejdę. Nie rozumiem i
        nigdy nie zrozumiem po jaką cholerę korzystać z Javy? I to na czatach?
        Ba, dla czego IE nie obsługuje tagów CSS display:table? Tego też nie
        rozumiem. Niemniej jednak, gdyby istniało jakieś obejście
        technologiczne... jednak dziś wieczorem pracuję, więc i tak rady bym
        nie dał.

        Pozdrawiam,

        --
        Towarzysz Struszyński,
        gg: 12777250
        Message 3 of 7 , Aug 2, 2009
          Failte Stru!

          > Niemniej jednak, gdyby istniało jakieś obejście
          > technologiczne...

          Na przyszłość:

          http://iceq.ikari.pl/pobierz

          Klient polczata bez javy.

          --
          Michal O'Rhada, Ojciec Narodu Morwańskiego
          Lord Protektor Wolnej Republiki Morvan

          Czy 10 000 małp napisałoby encyklopedię?
          Sprawdź → http://pl.wikipedia.org/
        • Stru
          Message 4 of 7 , Aug 2, 2009
            W dniu 2 sierpnia 2009 17:25 użytkownik Michał Radecki
            <ks.radetzky@...> napisał:

            > Failte Stru!

            > Na przyszłość:
            >
            > http://iceq.ikari.pl/pobierz
            >
            > Klient polczata bez javy.

            Znam to badziewie. Mniemam, że czat jest na polczacie?

            --
            Towarzysz Struszyński,
            gg: 12777250
            Message 5 of 7 , Aug 2, 2009
              Failte Stru!

              > Znam to badziewie. Mniemam, że czat jest na polczacie?

              A czemu badziewie? ;-)

              Message 6 of 7 , Aug 2, 2009
                W dniu 2 sierpnia 2009 21:20 użytkownik Michał Radecki
                <ks.radetzky@...> napisał:

                > A czemu badziewie? ;-)

                Bo badziewie. Co tu dużo gadać.
                Grunt że zdążyłem, choć zostało nie wielu i kolejni tylko wychodzą.

                --
                Towarzysz Struszyński,
                gg: 12777250