Noworoczne orędzie prezydenta-mandragora

  • Arkadij Magov
    Message 1 of 5 , Jan 2, 2009
      Towarzysze! Ludu pracy!

      Oto stoimy u Nowego Roku. Stary się zakończył. Jest teraz moda na
      rachunki sumienia, ale nie będę tego robił. Dlaczego? Po pierwsze, bo
      tak robią monarchofaszyści, a nie godzi się, byśmy My, Wandejczycy,
      wzorowali się na nich. Po drugie, co ważniejsze, bo to zwyczajna strata
      czasu, a czas jak wiadomo, to jednostki pracy. Jednostki pracy, które
      można z powodzeniem spożytkować lepiej, trafniej i skuteczniej na
      planowanie przyszłości, na wyszukiwaniu szans i omijaniu zagrożeń jakie
      daje nam v-światowe mikrootocznie.

      Przed nami Nowy Rok. Czy będzie lepszy, czy będzie gorszy od
      poprzedniego? Nie wiem na pewno dla nas jest rokiem jubileuszowym - to
      właśnie w tym roku będziemy obchodzić już piątą rocznicę istnienia
      naszego państwa. Pięć lat w wirtualnym świecie to szmat czasu. Nie
      pamiętam czasów założycielskich. Moje życie zaczęło się tuż przed
      Wandejskim Czerwcem, ale mimo wszystko, jak każdy patriota wiem, że taka
      rocznica jest dla nas ważna, szczególnie w dobie kilkunastodniowych
      pseudokrajów, czy w dobie ogólnoświatowego kryzysu aktywności.

      My działamy. Nie powiem, że wierzę w to iż działać będziemy, bo nie
      wierzę. Ja jestem tego pewien. Musimy się tylko trzymać prostej, pięknej
      i jakże Wandejskiej zasady, która nawet jest wpisana złotymi zgłoskami
      do naszej konstytucji, a mianowicie: "Kto nie pracuje, ten nie je."
      Dopóki będziemy pracować, póki ten kraj będzie działał, a jedyną sferą
      aktywności nie będzie jego lista dyskusyjna, my będziemy trwali jako naród.

      Towarzysze!

      Chrońmy nasze dziedzictwo, dziewictwo i cnoty. Jesteśmy krajem
      unikatowym na skalę światową i żaden monarchofaszysta nas tego nie
      pozbawi. Jesteśmy wspaniali i cudowni, a na to co mamy teraz pracowały
      niezliczone tłumy ludzi. Cieszmy się tym co mamy, dbajmy o to i
      szanujmy. Pomóżmy temu trwać.

      Ruszmy dupy i do roboty.

      Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku.

      Socjo-pozdro

      --
      Arkadij Kafefaja Magov
      Prezydent MW

      "Vandystan albo vśmierć!"
    • Bonawentura von Romocki
      Message 2 of 5 , Jan 2, 2009
        Arkadij Magov pisze:
        > dziewictwo
        Uśmiałem się.

        --
        CBII
      • Grigorij
        Message 3 of 5 , Jan 2, 2009
          Wzruszające te orędzie, fragment o dziewictwie i cnocie mnie bardzo poruszył,,,

          --
          Grigorij
        • Lord Darth Kanzler
          Message 4 of 5 , Jan 2, 2009
            W dniu 2 stycznia 2009 16:14 użytkownik Arkadij Magov
            <arkadijmagov@...> napisał:

            > Ruszmy dupy i do roboty.

            Właśnie. Wzorem poprzedników rezygnuję ze sprawowanego urzędu Trybuna Ludowego.

            Obecnie jest to pusta funkcja. Churał nie ma zupełnie nad czym
            debatować, wszelkie inne dyskusje odbywają się publicznie na LD,
            zasiadanie na stołku dla funkcji mnie nie interesuje. W ogóle mało co
            mnie obecnie interesuje. W chwili obecnej - a dokładnie rano -
            złożyłem rezygnację z funkcji Prezesa MUP. Teraz rezygnuję z Trybuna
            Ludowego.

            Pomimo wielkich chęci i naprawdę świetnej zabawy rezygnuję także z
            szefowania delegacji MW w OPM.

            I co zostało? Nic nie zostało. WLP będę się bawił, bo mi sprawia to
            radochę. Poza tym nie ma mnie.

            Dzięki wszystkim. 2009 rok to 7, czy 8, rok mojego v-życia. O wiele za
            długo. I tak było i jest mnie tu coraz mniej. Przestały mnie w
            ostatnim czasie bawić także pozory zabawy. Więc adios. I do zobaczenia
            na boiskach WLP. Tam też będę komunikował wszelkie oficjalne decyzje
            Zarządu WLP. Zainteresowanych informuję, iż 2/3 Zarządu uznało, że
            najlepszym terminem na rozpoczęcie III sezonu będzie 17 stycznia 2009
            r. Także do ćwiczeń i do zakupów.

            Pa.

            --
            Sumienie Narodów

            "From beneath you, it devours."
          • Alojzy Pupka
            Message 5 of 5 , Jan 2, 2009
              W dniu 2 stycznia 2009 21:21 użytkownik Lord Darth Kanzler
              <von.thorn@...> napisał:

              > Pa.
              Coś się zaczęło dziać to spierdala…
              A zajebiście przydałby się Trybun, bo kto ma pokierować
              nowym Churałem? Kto ma zaprowadzić porządek w dys-
              kusjach nad konstytucją? Przemyślcie to Kanzler, bo sko-
              ro — jak zauważyliście — nie jesteście w mikronacjach
              nowi to przecież wiecie, że zastoje nie świadczą o pozo-
              rach, tylko co najwyżej o naturalnym zmęczeniu materiału.

              --
              AP