Re[2]: Wandystan: Powitanie!

  • Michał Czarnecki
    Message 1 of 62 , Jul 1, 2008
      Witam!

      W liście datowanym 30 czerwca 2008 (17:45:41) napisano:

      > Przestańcieżesz Krzysiu pieprzyć. /me polewa. Robert :D

      Czy z okazji tego, że reżim przyskrzynił Cię na trzy miesiące,
      częściej będziemy pili wódeczkę?

      --
      ppłk. Michał Czarnecki/ Idi Amin I
      Mandragor Socjogramu/ Ojciec Świecki
      Message 62 of 62 , Jul 1, 2008
        30-06-08, Robert Janusz von Thorn-Czekański <von.thorn@...> napisał(a):

        > Drogi Fredziu!
        >
        > Syfa się nie obawiam, gdyż ponieważ nasza rodzima myśl medyczna
        > wynalazła zacną szczepionkę. Jak mówimy w Baridasie - zarażać to my, a
        > nie nas!

        Cieszę się niezmiernie, że właśnie tu, w stolicy kraju Wandy, jedynym
        mikronacyjnym mieście mającym elektrownię atomową i linie tramwajowe,
        obściskujecie się na ulicy z opalonymi (w solarium) i zadbanymi
        (siłownia, rowerek i te sprawy) call-boyz (w jez. sarmackim chyba
        cowboys, ci od dżinsów - ach, co ta parszywa burżujska propaganda
        wyprawia)! Mam nadzieję, że ten skromny prezent jaki znalazłeś na
        łóżku, kiedy mnie już nie było, w pełni rekompensuje moje nagłe
        zniknięcie. Wspomnienie o Twoich gorących ustach i języczku w moim
        zadku przyprawia mnie o dreszcze. Pa!
        Zenek.

        --
        Towarzysz Struszyński,