Wandystan: Co jest?

  • Marek
    Message 1 of 3 , Jun 1, 2008
      Znów jakaś straszna cisza w naszym państwie...
      Gdzie są wyniki wyborów na Pretora?
      Tow Magov mieliście coś więcej skrobnąć na temat systemu gospodarczego w odpowiedzi na mój tekst? co jest?
      Tow. Khand mieliście od piątku wrócić?
      Tow. Prezydencie kiedy zostanie rozstrzygnięty konkurs na szefa SB?
      Wielka Cisza jakaś...
      --
      Marek Lepki "Szybkospust"
      gg: 2819624
      Message 2 of 3 , Jun 2, 2008
        Marek pisze:
> [...]
        > Tow. Khand mieliście od piątku wrócić?
        > Tow. Prezydencie kiedy zostanie rozstrzygnięty konkurs na szefa SB?

        No właśnie... Coś niedobrego się dzieje z Wandystanem. Co z kwiatonami w
        Churale? Przecież trwają debaty. Gdzie jest prezydent?

        Jak ściągnąć nowych obywateli Wandystanu.

        --
        ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~
        dekameron wszechjutrzni

        "Vandystan albo vśmierć!"
      • Marek
        Message 3 of 3 , Jun 2, 2008
          > No właśnie... Coś niedobrego się dzieje z Wandystanem. Co zkwiatonami w
          > Churale? Przecież trwają debaty. Gdzie jest prezydent?
          > Jak ściągnąć nowych obywateli Wandystanu.

          dałem to pod debatę w Churale niestety sam nie bardzo wiem...mam może jakieś ogólne myśli co mogłoby przyciągnąć ale nic konkretnego...Potrzebujemy dobrych skutecznych rozwiązań i strategi!
          Obawiam sie że rozwieszanie plakatów przez towarzysza mimo tego że bardzo pozytywne nie przyniesie większego efektu...
          No ale jedno to nowi obywatele drugie to aktywność obecnych!...
          --
          Marek Lepki "Szybkospust"
          gg: 2819624