Re: Wandystan: postanowienie Prezydenta Mandragoratu Wandystanu w sprawie swieta robotnikow

  • Waldemaria Depa-Zboynitzki de Pierdzimąc
    Message 1 of 3 , May 1 12:27 AM
      Witaj, Bruthus dekameron socjogramu Perun! W swoim liście z 2008-05-01
      08:08 piszesz:
      > Towarzyszki! Towarzysze!
      >
      > Ludu Mandragoratu Wandystanu!
      >
      > Postanawiam o otwarciu hangarow z zapasami wandejskiej wodeczki.
      >
      > Postanawiam, by wszyscy monarchofaszystowscy jency wojenni zostali
      > skierowani do prac przy przyrzadzaniu bezplatnego jadla, podawaniu wodki, a
      > dla schlodzenia upalu naszego swieta- zimnego piwa.

      Ja swoich zapędziłam do roboty w nocy. Teraz niech sobie odpoczywają
      przy przygotowaniu cateringu :-)

      Czuj, czuj!

      --
      gen. mjr mgr np. Waldemaria Depa-Zboynitzki de Pierdzimączka,
      Mutter des Gnomischen Volkes
      Message 2 of 3 , May 2 2:45 AM
        On 5/1/08, Bruthus dekameron socjogramu Perun <grzegorzdstunza@...>
        wrote:

> [...]
        > dla schlodzenia upalu naszego swieta- zimnego piwa.
        >
        > Kazdy czlowiek pracy powinien dzisiaj wziac udzial w pochodzie, a pozniej

        Perun kurwa jakich znowu JENCOW?
        Czy MW to Gnomia?
        Nie bylo wojny - nie ma jencow cholera. W tak
        wogole cale to gadanie o wodeczce dziala mi na nerw wybitnie.
        Wkurwiajacy jestescie.

        Aha. I minimum powagi na urzedzie prezydenta nie zaszkodziloby. Chocby w
        oczach zagranicy;] and legendarnych Nowych Mieszkancow ktorych nie ma. Cos
        ich odstrasza. Moze klimacik kolka wzajemnej masturbacji? Kliki znajomych
        ziomkow od "wodeczki"? jalowe dyskusje nabierajace tempa jak mowa o
        Sarmacji?

        Ale i tak was wszytskich Kofffciam mła!

        :*

        --