Re: Wandystan: delegacja Wandystanu do OPM

  • tow. Struszynski
    Message 1 of 14 , Apr 1, 2008
      01-04-08, Waldemaria Depa-Zboynitzki de Pierdzimączka
      <waldemaria@...> napisał(a):

      > Ogólnie - jestem za. (...)

      Połączyłem dwie myśli w jedną. Ogólnie miało być o WRM, ale myślałem
      też, aby tak pisać o WRE również.

      --
      Towarzysz Struszyński,
      gg: 4657938
      Message 2 of 14 , Apr 1, 2008
        Witaj, tow. Struszynski! W swoim liście z 2008-04-01 10:33 piszesz:
        > Połączyłem dwie myśli w jedną. Ogólnie miało być o WRM, ale myślałem
        > też, aby tak pisać o WRE również.

        W takim razie można by włączyć do wandejskiej delegacji tow.
        Kapralissimusa! To by podziałało na opeemowskie smęty jak nalot policji
        na agencję towarzyską!

        Czuj, czuj!

        --
        gen. Waldemaria Depa-Zboynitzki de Pierdzimączka,
        Prezydent Rządu Ludowego WRE
        Message 3 of 14 , Apr 1, 2008
          Witam!

          W liście datowanym 1 kwietnia 2008 (10:49:42) napisano:

          > W takim razie można by włączyć do wandejskiej delegacji tow.
          > Kapralissimusa! To by podziałało na opeemowskie smęty jak nalot policji
          > na agencję towarzyską!

          Jeżeli wyrazi chęć, to nie widzę problemu.

          --
          Michał Czarnecki/ Idi Amin I
          Mandragor Socjogramu/ Ojciec Świecki
          Message 4 of 14 , Apr 1, 2008
            Failte Czarnuch!

            > Otóż, jako p.o Prezydenta Wandystanu, mianuję delegację krajową do
            > Organizacji Polskich Mikronacji.
            > - szef grupy - Michał Czarnecki (tymczasowo, dopóki nie odwoła mnie
            > kolejny prezydent)
            > - delegat - Aborcjusz Struszyński
            > - delegat - tow. Khand

            http://informator.mikronacje.info/wandystan-w-opm/

            BP, MSPANC.

            --
            Michal O'Rhada, Ojciec Narodu Morwańskiego
            Lord Protektor Wolnej Republiki Morvan i Tuolelenkki
            Message 5 of 14 , Apr 1, 2008
              Witam!

              W liście datowanym 1 kwietnia 2008 (11:31:15) napisano:

              > http://informator.mikronacje.info/wandystan-w-opm/

              > BP, MSPANC.

              Bardzo ładne. Czytałem. Pochwalam.

              --
              Michał Czarnecki/ Idi Amin I
              Mandragor Socjogramu/ Ojciec Świecki
              ww: 1069134
            • Kaprallissimus
              Message 6 of 14 , Apr 1, 2008
                Michał Czarnecki pisze:
                > Witam!
                >
                > W liście datowanym 1 kwietnia 2008 (10:49:42) napisano:

                > Jeżeli wyrazi chęć, to nie widzę problemu.

                Wyrażam chęc.
                Entuzjastycznie.
                Z wandnym zapałem.

                --
                Leszek Jan Stanisław Eustachy Andrzej Bonawentura von Romocki Furst zu
                Birobidżan Ploretariacki und Wałbrzych
                Message 7 of 14 , Apr 1, 2008
                  Witam!

                  W liście datowanym 1 kwietnia 2008 (13:05:27) napisano:

                  > Wyrażam chęc.
                  > Entuzjastycznie.
                  > Z wandnym zapałem.

                  Niechaj więc tak będzie. Zarejestrujcie się w OPM i dopiszcie do
                  naszej delegacji:

                  http://opm.org.pl/forum/viewthread.php?forum_id=33&thread_id=212&pid=1660#post_1660

                  --
                  Michał Czarnecki/ Idi Amin I
                  Mandragor Socjogramu/ Ojciec Świecki
                  ww: 1069134
                • Bruthus dekameron socjogramu Perun
                  Message 8 of 14 , Apr 1, 2008
                    01-04-08, Waldemaria Depa-Zboynitzki de Pierdzim�czka <waldemaria@...>
                    napisa�(a):

                    > W takim razie mo�na by w��czy� do wandejskiej delegacji tow.
                    > Kapralissimusa! To by podzia�a�o na opeemowskie sm�ty jak nalot policji
                    > na agencj� towarzysk�!
                    >

                    > Czuj, czuj!

                    Gnomi reprezentanci w wandejskiej delegacji! ZA ZA ZA!!!

                    Proponuje wymienic Khanda, ktory jeszcze sie nie zarejestrowal, a ma dosc
                    zajec na innych odcinkach pracy.

                    --
                    brthz