Re: Wandystan: [OT] Z okazji świąt

  • Michał Czarnecki
    Message 1 of 20 , Nov 1, 2007
      Witam!

      W liście datowanym 31 października 2007 (20:12:19) napisano:

      > ... Wesołych świąt!

      > :)))

      Wszędzie na świecie 1 Listopada to radosne święto, tylko u nas jest
      inaczej ;)

      --
      Michał Czarnecki
      Agregat
      Message 2 of 20 , Nov 1, 2007
        Witaj Michał,

        W Towarzysza liście datowanym 1 listopada 2007 (11:26:59) można przeczytać:

        MC> Wszędzie na świecie 1 Listopada to radosne święto, tylko u nas jest
        MC> inaczej ;)

        Nie wszędzie, poza tym jak się cieszyć, jeśli ktoś stoi nad
        grobem :D

        --
        Pozdrawiam zebranych, towarzysz "Szmrek"
        GG: 416319, komóra: 600 396 393,
        Message 3 of 20 , Nov 1, 2007
          Witam!

          W liście datowanym 1 listopada 2007 (11:33:48) napisano:

          > Nie wszędzie, poza tym jak się cieszyć, jeśli ktoś stoi nad
          > grobem :D

          Wszystkich Zmarłych jest drugiego, a nie pierwszego ;)

          --
        • Kamil "Awdiejew" Przedniewicz
          Message 4 of 20 , Nov 1, 2007

            > Wszędzie na świecie 1 Listopada to radosne święto, tylko u nas jest
            > inaczej ;)

            Towarzyszu dlaczego tak twierdzicie?? dla mnie osobiście radosne
            święto... dzień zaduszny to jest smutne bo wtedy sie wspomina zmarłych a
            dzisiaj Wszystkich Świętych a nie wszystkich zmarłych:P

            Przedniewicz:)
          • Mandragor Khand
            Message 5 of 20 , Nov 1, 2007
              --- In wandystan@yahoogroups.com, Pawe³ Ciupak <pc-wandystan@...> wrote:

              > Dnia Wed, 31 Oct 2007 20:12:19 +0100, tow. Struszynski
              > <struszynski@...> napisa³:

              > Nie zapomnijcie siê pomodliæ do Wandy za naszych
              obywateli-martwe_dusze!:

              > http://www.wandystan.only.pl/a/mieszkancy,omd

              No bo sie nie loguja skurczybyki:)

              Przynahmniej Winnicki i Czarnuch. Mozna byloby potem zmienic w Wandei
              - ale juz nie w tej tylko w przyszlosci, zeby sam komentarz logowal.

              khand
            • Mandragor Khand
              Message 6 of 20 , Nov 1, 2007
                --- In wandystan@yahoogroups.com, Micha³ Czarnecki
                <edkum.spirytkum@...> wrote:

                > http://www.photoblog.pl/notochuj

                Uwielbiam sama nazwe photobloga.

                Sama tresc inspirujaca:) Cytujac klasyka: "przypomina mi mlodosc"

                khand
              • Michał Czarnecki
                Message 7 of 20 , Nov 1, 2007
                  Witam!

                  W liście datowanym 1 listopada 2007 (18:13:57) napisano:

                  > No bo sie nie loguja skurczybyki:)

                  No nie bawmy się kurwa w klikę systemową !

                  Message 8 of 20 , Nov 1, 2007
                    Witam!

                    W liście datowanym 1 listopada 2007 (18:19:36) napisano:

                    > Uwielbiam sama nazwe photobloga.

                    Dziękuję.

                    > Sama tresc inspirujaca:) Cytujac klasyka: "przypomina mi mlodosc"

                    Zapraszam do komentowania.

                    --
                    Michał Czarnecki
                    Agregat
                    ww: 1069134
                    http://www.photoblog.pl/notochuj
                  • tow. Struszynski
                    Message 9 of 20 , Nov 1, 2007
                      2007/11/1, Michał Czarnecki <edkum.spirytkum@...>:
                      > Wszędzie na świecie 1 Listopada to radosne święto, tylko u nas jest
                      > inaczej ;)

                      Ja też tego nie rozumiem.
                      Katolicy twierdzą, że idą do nieba i tam ich szęście wielkie spotyka.
                      Tymczasem to święto pokazuje najwyraźniej, że albo w to nie wierzą,
                      albo sądzą, że ich krewni trafili do piekła, albo też wierzą w czary i
                      sądzą, że zmarły jako duch rodem z tanich horrorów będzie wpływał np.
                      na czyjegoś szefa i odtąd żyjącemu będzie się pracować lżej, czy jakoś
                      tak. W każdym razie twierdzą, że utrzymują ze zmarłymi kontakt - coś
                      tam pod nosem do nich mamroczą. Xsiądz jakiś, widziałem na własne
                      oczy, wygłaszał tezy, jakoby za zmarłych trzeba było się modlić, aby
                      mieli lżej na tamtym świecie, a więc jednak cośtu jest na rzeczy. Może
                      katolicy wierzą, jak starożytni egipcjanie, że dusza wędruje przez
                      świat potworów i musi znać specjalne zaklęcia i inne cuda, aby przejść
                      przez tajny labirynt i doznać ostatecznie wiekuistej nirvany? Kto
                      wie...

                      Ale mam bardziej sensowną hipotezę. Jak nie wiadomo o co chodzi, to
                      chodzi o pieniądze - święto wymusza aby ktoś poszedł na cmentarz. Bo
                      ma tam grób krewnego. No a za grób trzeba płacić. Ot co, przecież
                      większość pojawia się na cmentarzach tylko na święta.

                      --
                      Towarzysz Struszyński,
                      gg: 4657938
                      Message 10 of 20 , Nov 1, 2007

> [...]
                        > oczy, wygłaszał tezy, jakoby za zmarłych trzeba było się modlić, aby
                        > mieli lżej na tamtym świecie, a więc jednak cośtu jest na rzeczy.

                        hehe serio nie wiesz o co chodzi?
                        hehe chodzi o to że tylko święci odrazu trafiają do nieba a reszta jeszcze musi się pomęczyć w czyśćcu:P
                        1 listopada powinien być tak czy siak dniem radosnym bo jest dniem wszystkich świętych i naprawde nie wiem czemu mamy się smucić podczas tego święta...
                        jakaś taka tradycja chyba po prostu:P

                        --
                        Marek Lepki "Szybkospust"
                        gg: 2819624
                        Message 11 of 20 , Nov 1, 2007
                          Czołem Struszyński!

> [...]
                          > ma tam grób krewnego. No a za grób trzeba płacić. Ot co, przecież
                          > większość pojawia się na cmentarzach tylko na święta.

                          A tam, grób. Kupuje się znicze, kwiaty, wieńce, chujemuje, pańską
                          skórkę, obwarzanki, coś do picia, baloniki (sic!), popcorn (sic!),
                          watę cukrową (sic!), rękawiczki (sic!).

                          Przynajmniej te rzeczy zapamiętałem z tych, które widziałem przy cmentarzu.

                          Normalnie jarmark.

                          --
                          tow. Radziecki
                        • Mandragor Khand
                          Message 12 of 20 , Nov 2, 2007
                            --- In wandystan@yahoogroups.com, "Michał O'Rhada" <ks.radetzky@...>
                            wrote:

                            > watę cukrową (sic!),

                            Wat Cukrow... i jego potrawa, o ktorej nie mowi sie inaczej niz
                            (potrwawa - i ten wyraz czesto sie pomija) Wata Cukrowa - to
                            zasluzony towarzysz w walce ludowowyzwolenczej - o czym pisalismy
                            omawiajac dokonania towarzysza Targowa (od niego ul. Targowa w Wawie).

                            Zapomnielismy jednak, ze istnieje ul. Skladowa oraz ul. Weglowa kolo
                            stacji kolejowej Lodzi Fabryczna.

                            Ci dwaj robotnicy - to jest Skladow i Weglow zaslyneli z podwojenia
                            dziennego rozladunku maszyn wlokienniczych.

                            khand
                          • Anastazja Schafa
                            Message 13 of 20 , Nov 2, 2007
                              02-11-07, Mandragor Khand <khand@...> napisa�(a):

> [...]
                              > zasluzony towarzysz w walce ludowowyzwolenczej - o czym pisalismy
                              > omawiajac dokonania towarzysza Targowa (od niego ul. Targowa w Wawie).

                              I Targowa w Zabrzu, tu� przy Wolno�ci i Wandy.

                              --
                              Anastazja "Akai" Schafa-Zrazunov-de Folvil-Arped czy jako� tak...

                              wandu-wandu: 6801354

                            • tow. Struszynski
                              Message 14 of 20 , Nov 2, 2007
                                Kurcze, to ja ustawię straganik na jakim będę miał słoiczki z opisem,
                                że to są świeże dusze niedawno pogrzebanych z tego cmentarza.
                                Oczywiście, oprócz tego też będę miał kondomy, fajki, lewe piwo i
                                znicze.

                                --
                                Towarzysz Struszyński,
                                gg: 4657938