Start Stron Precelkhandy!!!

  • Piotr Krupinski
    Message 1 of 5 , Nov 2, 2006
      Szanowny Panie Redaktorze,

      Zapraszam do zapoznania się ze stronami miasta Precelkhanda.

      W szczególności polecam darmowe mleko w Corova Milky Bar

      Podaję adres strony:
      http://www.wandystan.only.pl/precelkhanda/

      Z poważaniem
      Piotr Khand diuk Krupiński
      Mandragor Jutrzenki
      Strażnik Idei Mandragoratu Wandystanu
    • Paweł Ciupak, zdrajca MW
      Message 2 of 5 , Nov 2, 2006
        Dnia Thu, 02 Nov 2006 19:00:56 +0100, Piotr Krupinski <khand@...>
        napisał:

        > Zapraszam do zapoznania się ze stronami miasta Precelkhanda.

        Hehe, ale historia bomba, choć domyślam się, że skrypt używany do jej
        generowania jest dość prosty ;).

        --
        Paweł Ciupak, pozdrawiam

        e-mail >> pawel-ciupak//o2.pl
        jabber >> pawel-ciupak//jabber.wp.pl
        strona www >> http://www.pawelciupak.webpark.pl/
        notatnik >> http://pawel-ciupak.php5.cz/notatnik/

        - Śmierć zdrajcom! - krzyknął towarzysz Ciupak.
        Po chwili popełnił samobójstwo.
      • Michał Radecki
        Message 3 of 5 , Nov 2, 2006
          Ave Pawel!

          > Hehe, ale historia bomba, choć domyślam się, że skrypt używany do jej
          > generowania jest dość prosty ;).

          A ja ja przeczytalem ;) Cala ;)

          --
          Pozdrawiam, Michal baron Radetzky h. Nietoperz
          Sysop Micropedii, Posel, Przewodniczacy PPS,
          Message 4 of 5 , Nov 2, 2006
            Dnia Thu, 02 Nov 2006 21:10:41 +0100, Michał Radecki
            <m.radetzky@...> napisał:

            > A ja ja przeczytalem ;) Cala ;)

            We wszystkich wersjach? ;P

            Message 5 of 5 , Nov 3, 2006
              --- In wandystan@yahoogroups.com, Paweł Ciupak, zdrajca MW
              <pc-wandystan@...> wrote:
              > Hehe, ale historia bomba, choć domyślam się, że skrypt używany do jej
              > generowania jest dość prosty ;).

              Bardzo! :)

              I pisany, ze tak powiem na kolanie, chociaz z godzine czasu mi zajał:)

              KHAND