Vödabuk Volapük/Linglänapükik

  • Ralph & Betty Midgley
    Message 1 of 2 , Oct 30, 2002
      Fredob vemo ad lärnön, das dabinon vödabuk Volapük/Linglänapükik nog bal fa flen Paul Bartlett.  Esukob volaresodi, ab kanob tuvön te vödabuki obik.
      Kanoy-li givön obe nuni(s) tefik?   Danö!   Ralph.

      I'm very glad to learn that there exists one more Vp/English dictionary by Paul Bartlett.  I've searched the world-wide net but can only find my dictionary.
      Can one give me relative information?  Thanks!  Ralph.
    • Hermann Philipps
      Message 2 of 2 , Nov 4, 2002
        Dear Ralph,

        I think the only dictionary around is yours. I remember mailing it to Mr. C=
        aviness.

        Tikob, das vödabuk balik in volaresod binon olik. Memob, das äsedob ati lü =
        Söl Caviness.

        Glidis,

        Hermann