Dabükot nulik Vödabuka ela de Jong

  • Michael Everson
    Message 1 of 2 , Apr 8, 2012
      Pleidob vemo, das idabükob dabükoti nulik Vödabuka ela de Jong!

      De adelo jü 1-id mayul 2012, osumob bonedis pro buk, a suäm tanäda ko sed glato, if pelol ko PayPal. If nitedälikol, sedolöd obe ladeti olik e telefonanumi olik stedöfiko, ed osedob ole kali.

      http://www.evertype.com/books/dejong-worterbuch.html

      I am very proud to have published a new edition of de Jong's Dictionary.

      From today until the 1st of May 2012, I will take orders for the book for cover price with free shipping if you pay by PayPal. If you are interested, send your address and phone number to me directly and I will send you an invoice.

    • Ken
      Message 2 of 2 , Apr 9, 2012
        Congrats!