K6.31

  • Ralph Midgley
    Message 1 of 1 , Jan 31, 2011

      “Benö!” äsagon Kat, e atna änelogädikon saidiko nevifiko;  balido finod göba änelogädikon, e fino lusmilil, kel äreton pos nelogädikam reta.   “So!   Elogob suvo kati nen lusmilil,”  ätikof Lälid, “ab lusmilil nen kat .  .  . !   Ekö din bisarikün lifa lölik oba!”   No igolof go fagikumo ven äkanof logön domi Mäzul-Lieva:   ätikof, das binon dom, keli äsukof,  bi kamens äbinons fomü lils e nuf  pätegon me pläd.  Dom äbinon so gretik, das no älabof kuradi saidik ad golön nilikumo jüs ituetof dileti nedetik mödikum garida;   anu älabof geiloti za piedas tel, ab igo anu änilikof lü on boso plafiko, sagölo ofe it:  “Ed üf büoced valemik lelienetikama ona binonöv verätik!  Tio vilob, das igolob ad visitön häteli plao!”

      “All right,”  said the Cat, and this time it vanished quite slowly, beginning with the end of the tail, and ending with the grin, which remained some time after the rest of it had gone.   “Well!  I’ve often seen a cat without a grin,”  thought Alice,  “but a grin without a cat!  It’s the most curious thing I ever saw in all my life!”   She had not goner much farther before she came in sight of the house of the March Hare:   she thought it must be the right house, because the chimneys were shaped like ears and the roof was thatched with fur.   It was so large a house, that she did not like to go nearer till she had nibbled some more of the left-hand bit of mushroom, and raised herself to about two feet high:  even then she walked up towards it rather timidly, saying to herself:  “Suppose it should be raving mad after all!  I almost wish I’d gone to see the Hatter instead!”