Vödabuks

  • Ralph & Betty Midgley
    Message 1 of 2 , Oct 31, 2002
      Vódabuks obik kanons patuvön len resodaladet sököl :-

    • Ralph & Betty Midgley
      Message 2 of 2 , Nov 14, 2002
        O flens stimik!

            Desinob ad säfledön vödabukis obik finü mul.  Kod atosa binon, das novul tio efinon, e jinos obe gudikum ad ninükön ün tim et vödis nulik ob it, ka ad säfledön bukis anu, e pos tim brefik ad sedön jüdätükami.  Atos sinifos, das jüdätükam balid ojenon finü dekul.

            I intend to download my dictionaries at the end of the month.  The reason for this is that November has almost come to an end, and it seems better to me to insert the new words myself at that time than to download the books now, and shortly afterwards to send an update.  This means that the first update will occur at the end of December.

            Glidis Valikanes!

             R. Midgley
            Flenef Bevünetik Volapüka