Hapi dyert e zemres, 1/7/2012, 12:00 am

  • vizione@yahoogroups.com
    Message 1 of 1 , Jan 6, 2012
      Reminder from: vizione Yahoo! Group

      Title: Hapi dyert e zemres

      Date: Saturday January 7, 2012
      Time: All Day
      Repeats: This event repeats every year.
      Notes: Mos mbyll kurre zemren tende dhe mendjen tende.
      Mos ki kurre frike nga e reja, e cuditshmja, origjinalja.
      Ji i gatshem dhe i hapur per ta degjuar intuiten tende, frymezimi, qe mund te te zbuloje dicka aq plotesisht te re saqe as nuk ka as forme as permbajtje dhe ti vete duhet t'i gjesh fjale.
      Krenaria intelektuale mund te jete nje hendikep ne kete rruge spirituale dhe nje pengese e mirefillte per te verteten.
      Nuk eshte intelekti qe te duhet, jane frymezimi dhe intuita.
      Intelekti vjen nga jashte, ndersa frymezimi dhe intuita vijne nga brenda dhe nuk mund te ndikohen nga asgje nga jashte.
      Le te vije mesimi yt nga brenda; merr nga gjithcka qe ke brenda vetes.
      Do te habites se sa shume qenka.
      Eshte e pakufi sepse vjen nga Une, dhe UNE JAM i pakufi, dhe gjithcka qe eshte nga Une eshte e pakufi dhe e amshuar.

      Zoti/Eileen Caddy

      Copyright © 2012  Yahoo! Inc. All Rights Reserved | Terms of Service | Privacy Policy