Re: [VerdaKato] (Solenaĵo)

  • Aleksandra Watanuki
    Message 1 of 2 , Jun 30, 2011
      Karaj Ingrid kaj Ake!

      Mi elkore gratulas vian datrevenon!  Kaj deziras al vi sekvontajn 40 jarojn kune!

      Parenteze, chu vi ricevis mian e-poshton kun dankesprimo pro la revuo de Rondo Kato, kiun vi sendis al mi?

      amike
      Alenjo

      (2011/06/25 2:38), Åke Näsholm wrote:

      Bonan vesperon!

      Hodiaŭ Ingrid kaj mi estis sur restoracio ĉe marbordo

      kaj festis, ĉar estas nun 40 jaroj post nia fianĉiĝo.

      Saluton!

      Ingrid kaj Åke (Näsholm)