Seitan yapmak isteyenler için gluten

  • Can Baskent
    Message 1 of 3 , Jul 18 8:25 AM
      Merhaba

      Bu siteden gluten alarak, evde seitan yapmaya başladım. internette birçok tarifi var. nisbeten kolay bir tarif, zaman alıyor olsa da..

      http://magaza.hammaddeler.com/Bugday-Gluteni-1-kg,PR-25133.html

      Seitan bir tür buğday tofu'su...

    • ayf ayf
      Message 2 of 3 , Jul 18 12:53 PM
        Message 3 of 3 , Jul 18 12:55 PM
          Nedir zarari? Her gun ekmek, makarna vs ile yiyorum herkes gibi? Colyak hastasi olmadiktan sonra bir zarari oldugunu bilmiyordum