"Veganizm" yakinda Propaganda Yayinlari'nda

  • Can Baskent
    Message 1 of 2 , Jul 17, 2013
      Yakında Propaganda Yayınları'nda

      Propaganda Yayınları, yeni yayın döneminde uzun süredir hazırladığı kitaplarla okurlarının karşısına çıkacak.

      Yaz sonunda ilk yayınlayacağımız kitap, "Veganizm: Ahlakı, Siyaseti ve Mücadelesi" adını taşıyor. Zülal Kalkandelen ve Can Başkent'in söyleşi tarzında yazdığı bu kitap, veganizmin pek telaffuz edilmeyen gerçekliğine türlü açılardan yaklaşıyor, samimi ve akıcı bir dilde meseleyi okura sunuyor. Kitap, veganizm üzerine yazılmış ilk Türkçe eser olma özelliğini de taşıyor.

      Yayına hazırladığımız diğer bir kitap, İzmir Savaş Karşıtları Derneği'nin sözel tarihi üzerine. Türkiye siyasi mücadele tarihinde çok özel bir yeri olan derneğin aktivistleriyle yapılmış röportajlar ve sözel tanıklıklara bu kitapta yer vereceğiz. Kitap, önümüzdeki güz aylarında okurla buluşacak.

      Propaganda Yayınları, 2011 Ocak ayında faaliyete geçmiş bir e-yayınevidir. Şimdiye dek yayınladığı on eserle, bu topraklardaki özgürlükçü mücadeleye dair eserleri okura sunmuştur. Propaganda Yayınları'nın kitaplarına, yayınevinin websayfasından ya da iTunes, Google Play gibi tüm ekitap tedarikçilerinden ulaşılabilirsiniz.

    • Taha Gokdeniz
      Message 2 of 2 , Jul 19, 2013
        Tebrikler..

        Her iki kitabı da sabırsızlıkla bekliyorum.