Veggy ürünleri satış noktaları

  • inci ozcebeci
    Message 1 of 2 , Oct 11, 2012
      Merhabalar,
      Veggy ürünleri nihayet
      Macrocenter'larda satılmaya başladı. Umarım satışlar yeterli olur ve raflarda
      kalmayı başarırız. Deneyenler olursa ve görüşlerini benimle paylaşırsa çok
      sevinirim.
      Önümüzdeki bir kaç ay eğer
      satışlar hedeflendiği gibi olursa Migros'lar da satılacak ve ürün gamımızı da
      genişletebileceğiz.
      Satış yerlerimiz şöyle:
      Ürünler marketlerin +4
      reyonunda.
      - Ecolife Cihangir (Öncelik
      vegan dükkan sahiplerinde :) )
      Sıraselviler Caddesi Soğancı
      Sokak No:8/A 0 212 243 2383
      - Gimtaş Suadiye (Suadiye
      Zara'nın karşısı)
      - Macrocenter'lar
      Acarkent Macrocenter
      Acarlar Mah. 9. Cad. No: 9 Beykoz / İstanbul
      Kanyon Macro
      Esentepe Mah.Büyükdere Cad. Kanyon Avm-2.Bodrum Kat No:185
      Akmerkez Macro
      Etıler Mah.Nıspetıye Cad.No:325 Akmerkez F Blok Beşıktaş/İstanbul
      Kemer Country Macro
      Göktürk Mah.Kemerburgaz Yolu Kemer Country Eyüp/İstanbul
      Cıtys Nişantaşı Macrocenter
      Teşvikiye Mah. Teşvikiye Cad. No:160/B 310 Nişantaşı /Şişli /İstanbul
      Kuruçeşme Macro
      Kuruçeşme Mah.Muallım Nacı Cad. No:170 Beşıktaş/İstanbul
      Göktürk Macrocenter
      Göktürk Mah. İstanbul Cad. Artell Forum Sitesi No: 17/20 Göktürk / Eyüp / İstanbul
      Nişantaşı Macro
      Harbıye Mah .Abdı İpekçı Cad. No 24-28 Ada Apt. Nışantaşı/Şışlı/İstanbul
      Alkent Macro
      Çamaklı Mah.Alkop Yolu Cad.Tem 8 Hadımköy Gışeler Mevkıı Alkent Yedıtepe
      Vıllaları Büyükçekmece/İstanbul
      Varyap Ataşehir Macrocenter
      Barboros Mah. Dereboyu Cad. Ardıç Sok. Varyap-Merdiyen H Blok Batı Ataşehir / İstanbul
      Cemil Topuzlu Macrocenter
      Fenerbahçe Mah. Opr. Cemil Topuzlu Cad. Hacımehmet Sok. No: 4/A Kadıköy /
      İstanbul
      Yeniköy Macro
      Yenıköy Mah. Köybaşı Cad. No 38 Sarıyer/İstanbul
      Istınye Park Macrocenter
      Reşitpaşa Mah. İstinye Bayırı Cad. No: 73 İstinye Park Avm. Sarıyer /
      İstanbul
      Zekeriyaköy Macrocenter
      Vişne 2 Mah. 3. Cad. No: 2/1 Garanti Koza Zekeriyaköy Evleri Sarıyer / İstanbul

      Sevgiler,

      İnci

    • Elif Erkaya
      Message 2 of 2 , Oct 11, 2012
        Ben ecolife'tan aldım, çok beğendim. veggy sosis de bekliyoruz. : )