Prof. Oscar Horta ile hayvan hakları üzerin e söyleşi

  • seçil aracý
    Message 1 of 6 , Sep 5, 2011
      Merhaba,

      Santiago de Compostela Üniversitesi (İspanya) Felsefe
      bölümü öğretim üyesi Prof. Oscar Horta yarın (6 Eylül 2011)
      saat 18.00'da Orta Kantin'de "on animal ethics in general" konulu İngilizce bir sunum
      gerçekleştirecek. Araya bayram tatili girdiği ve bütün hocalar şehir dışında olduğu için okul binalarında bir yer ayarlayamadık.

      Prof. Horta uzun yıllardır hayvan hakları-etiği ve tür ayrımcılığı konularında çalışmalar yapmaktadır.
      Prof. Oscar Horta'nın çalışmalarının bir bölümüne aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz:

      http://usc-es.academia.edu/ OscarHorta/Papers/528966/What_ Is_Speciesism
      http://bit.ly/c2W9q8%c2%a0http://bit.ly/rnUXND

      Sevgiler
      Seçil Aracı

      Tel: 535 984 35 14- 506 889 31 32

      Not: Resmi bir şey ayarlamakla çok oyalandığımız için bu etkinlik son anda belli oldu. Duyuruyu ilgilenebilecek kişilere iletebilirseniz  çok sevinirim. Ayrıca yaklaşık katılımcı sayısınıbelirleyebilmek için gelme ihtimali olanlar bana mail atabilirse süper olur.

    • Guzide Erden
      Message 2 of 6 , Sep 5, 2011
        Yer neresi?

        http://bit.ly/c2W9q8 http://bit.ly/rnUXND

[...]

        __________ ESET NOD32 Antivirus Akll Gvenlik tarafndan sa𬡮an bilgiler, virs imza veritaban srm: 6429 (20110902) __________

        ݬeti ESET NOD32 Antivirus Akll Gvenlik tarafndan denetlendi.

        http://www.nod32.com.tr

      • seçil aracý
        Message 3 of 6 , Sep 5, 2011
          Türkce karakter sorunu oldugu icin yeniden yolluyorum, Ayrica yer bilgisini icin not ekledim.

          Merhaba,

          Santiago de Compostela Universitesi
          (Ispanya) Felsefe bolumu ogretim uyesi Prof. Oscar Horta yarın (6 Eylul
          2011) saat 18.00'da,  Orta Kantin'de
          "on animal ethics in general" konulu bir sunum gerceklestirecek.
          Araya bayram tatili girdigi ve okulda kimse olmadigi icin okul binalarında bir
          yer ayarlayamadik.

          Prof. Horta
          uzun yillardır hayvan haklari-etigi ve tur ayrimciligi konularında calismalar
          yapmaktadir.
          Prof. Oscar Horta'nin calismalarinin bir bolumune asagidaki linklerden ulasabilirsiniz:
          http://usc-es.academia.edu/
          OscarHorta/Papers/528966/What_ Is_Speciesism
          http://bit.ly/c2W9q8%c2%a0
          http://bit.ly/rnUXND

          Sevgiler
          Secil Aracı

          Tel: 535 984 35 14- 506 889 31 32

          Not: Resmi bir sey ayarlamakla cok oyalandıgımız icin bu etkinlik son anda belli
          oldu.Duyuruyu ilgilenebilecek
          kisilere iletebilirseniz  cok sevinirim. Ayrıca yaklasik katilimci
          sayisini belirleyebilmek
          icin gelme ihtimali
          olanlar bana mail atabilirse guzel olur.
          Orta Kantin:
          Bogazici Universitesi Guney Kampusu’ndedir.

        • seçil aracý
          Message 4 of 6 , Sep 5, 2011
            Bogazici Universitesi, Guney Kampusu. Orta Kantin. Okuldaki gruplara attıgim maili degistirmeyi unutmusum, kusura bakmayin.

            ________________________________
            Message 5 of 6 , Sep 5, 2011
              Turkce karakter sorunu oldugu icin yeniden yolluyorum, Ayrica yer bilgisi icin not ekledim.

              Merhaba,

              Santiago de Compostela Universitesi
              (Ispanya) Felsefe bolumu ogretim uyesi Prof. Oscar Horta yarin (6 Eylul
[...]

              uzun yillardir hayvan haklari-etigi ve tur ayrimciligi konularinda calismalar
[...]

              Not: Resmi bir sey ayarlamakla cok oyalandigimiz icin bu etkinlik son anda belli

            • Mustafa Dorsay
              Message 6 of 6 , Sep 5, 2011
                sayin moderator, bu karakter sorununu cozemiyormusunuz. cok rica ediyorum. hic bir sey okunmuyor. geleni siliyorum. bu durumda grupta bulunmanin anlami kalmiyor :((