Re: [vejetaryen] firsat

  • Mustafa Dorsay
    Message 1 of 5 , Mar 3, 2011
      nedense sizden gelen iletilerde türkçe karakter sorunu oluyor. okumak zorlaşıyor.

      On 03.Mar.2011, at 10:14, Sevil soysal wrote:

> [...]
      > belki de kriz nedeni ile iŃini kaybetmiŃ bir iŃsiz, belki de kredi kartı
      > borcundan bunalmıŃ bir arkadaŃımızsınız.. Sermayesiz, risksiz, zaman
      > ayırabileceăiniz kadar çalıŃabilmenin, daha iyi ve daha kolay bir yolu
      > olabileceăini mutlaka dÃπŃÃπnmÃπŃsÃπnÃπzdÃπr.
      > www.finansalzenginlik.com web adresimizi ziyaret ederek sermayesiz,risksiz,
      > saălıklı ve varlıklı yaŃamak ve gelirinizi miras olarak bırakma konusunda
      > yapacaăımız canlı sunum için kayıt yaparak bilgi edinebilirsiniz. Bu sunumu
      > mikrafon ve kameraya gerek duymadan evinizden,iŃyerinizden bulunduăunuz her

    • Funda kývrýkoðlu
      Message 2 of 5 , Mar 3, 2011
        İlgiliye
        Lütfen reklam türünde iletilere bir kısıtlamaya gidilsin,bu fırsat başlığı altında gelen ilk mail değil. Grup iletilerini spama yönlendirmek zorunda kalıyorum, bazen bazı iletiler de güme gitmiş oluyor.