IS ILANI : Istanbul Yoga Merkezi - Idari isler sorumlusu

  • Ayca Anu Gurelman
    Message 1 of 3 , Sep 6, 2010
      Merhaba,
      Yeni kurulan Istanbul Yoga Merkezi'nde asagidaki is tanimina uyan bir takim arkadasi ariyorum.
      Ilgilenenler, bana 216. 368 8482 veya 532.357 3858 nolu telefondan ya da ayca.gurelman@... adresinden ulasabilirler.
      Sevgilerle,

      Ayca Gurelman
      www.yogamerkezi.com

      IDARI ISLER SORUMLUSU
      IS TANIMI
      - Isletmenin ve ekipmanlarinin genel temizligini yapmak ve/veya yaptirmak
      - Resepsiyon hizmetleri
      # Randevularin planlanmasi ve takibi
      # Ogrenci kayit ve dosyalama
      # IYM ile ilgili evraksal islerin yapilmasi (Ofis veya ofisdisi)
      # Telefonlara ve kapiya bakmak, faks, e-mail göndermek
      - Finansal sorumluluklar
      # Yazar kasa ve POS makinesi kullanma, fatura kesme
      # Gunluk rapor hazirlama ve sunma
      - Cafeshop hizmetleri:
      # Cafe urunlerinin (vejetaryen, alkolsuz, sicak-soguk) hazirligini ve servisini yapma(self-servis)
      # Dukkan urunlerinin satisini gerceklestirmek

      Calisma saatleri
      - hafta ici : 09.00-22.00 (her gun 3 saat mola)
      - cumartesi 09.00-15.00

      Istanbul Yoga Merkezi hakkinda bilgi icin: www.yogamerkezi.com
    • seçil aracý

        Message 3 of 3 , Sep 13, 2010
          Arkadaslar,
          Idari isler sorumlusu bir arkadasimiz ise basladi, kendisine hayirli olsun diyorum. Diger islerle ilgili gorusmek isteyen arkadaslarimiz benimle irtibat kurabilirler. (is duyurulari http://www.yogamerkezi.com/IYM/isduyurulari.htm)
          Sevgilerle,

          Ayca Gurelman
          Istabul Yoga Merkezi
          www.yogamerkezi.com
          - Ders kayitlarimiz devam etmektedir, yoga, meditasyon, felsefe, nefes ile prana, stres yonetimi, hamile yogasi konulu egitimleriniz icin arayin. 216. 368 8482