Tanisma ve Dayanisma icin bulusalim

  • ozlem.kurt@hm.com
    Message 1 of 6 , Jul 5, 2010
      Merhabalar,

      Tarihini bile hatirlayamadigim bir zamanda biz vejetaryen dostlar
      bulusmustuk hatta birinde de Ali Ihsan'in organizasyonu vardi,
      Victor'un evindeydik, inanir misiniz su 13 yilda toplamda 13 vejetaryene
      rastlamadim - sizlerin haricinde - bazen kendimi o kadar yalniz
      hissediyorum ki, 180 kisilik isyerinde bir vejetaryen benim, gittigim
      her gezide onlarca kisinin icinde tekim, biz neden birbirimize destek
      olmuyoruz bulusmuyoruz, gorusmuyoruz?

      Muammer hanim ile vegi_pets'ten maillerle tanisiyorum, terkedilmis,
      psikolojisi mahvolmus, intiharin esiginde bir kopege evini acti hem de
      evde baska hayvanlari oldugu halde, onu hayata tekrar dondurdu, eminim
      hepiniz birseylerin ucundan tutuyorsunuz ama ben gercekten
      merak ediyorum nerede herkes diye?

      Istanbul'da yasiyorum buradaki arkadaslarla bulusalim mi? ne dersiniz?
      diger illerden de bekleriz elbette :))

      Ali Ihsan neredesin, bak sen gidince kimseden ses cikmaz oldu :)

      Hadi arkadaslar maillerinizi bekliyorum :)))))

      Sevgilerimle,

      OZLEM KURT
      H&M PULS TRADING FAR EAST LIMITED LIAISON OFFICE TURKEY
      ADDRESS. SISLI AYAZAGA BUYUKDERE CADDESI UCYOL MEVKII
      NORAMIN IS MERKEZI NO: 237 KAT: 2 DAIRE: 201 34398
      MASLAK-ISTANBUL/TURKEY
      PHONE: +90 212 329 0400 Ext-481. FAX: +90 212 276 24 30

      The information contained in this e-mail message may be privileged, confidential, and protected from disclosure. Any unauthorized use, printing, copying, disclosure or dissemination of this communication may be subject to legal restriction or sanction. If you think that you have received this e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message from your computer.

    • Veli Ogla Sungutay
      Message 2 of 6 , Jul 5, 2010
        Kisa bir sure oncesine kadar her gun Noramin'in onunden geciyordum. Sans. Ne
        yazik ki artik istanbul disinda yasamaktayim.

        2010/7/6 <ozlem.kurt@...>

> [...]
        > e-mail message in error, please reply to the sender and delete this message

        Veli Sungutay
        http://www.lyciasoft.com

      • seçil aracý
        Message 3 of 6 , Jul 6, 2010
          Merhabalar

          Ben İstanbul'dayım. Bence çok iyi bir fikir buluşmak. Ben varım.

          Görüşmek üzere.

          ________________________________

          Message 4 of 6 , Jul 6, 2010
            Merhaba Secil, gelirim diyenlerin isimlerini ve mail adreslerini not aliyorum, sonrasinda gun belirleyip bulusuruz cok da iyi olur :))

            Message 5 of 6 , Jul 6, 2010
              Ben de İstanbul’dayım, tanışabilirsek çok sevinirim.

              Sevgiler…

              Hatice Şencan

              Message 6 of 6 , Jul 6, 2010
                Merhaba Hatice, simdiden 3 kisi olduk :))