Welsh Corgi cinsi 2 yaslarinda erkek kopecik acilen yuva ariyor

  • delotharan
    Message 1 of 1 , Jan 6, 2008
      Asagidaki linklerden resimlerine ulasabileceginiz Welsh Corgi cinsi, 2
      yaslarinda kopecigi 2 hafta kadar once Kadikoy Yogurtcu Parki
      civarinda buldum. Oncelikle sahibi var mi diye tasma takilip
      yonlendirilmeden takip edilerek dolastirildi, fakat bizi sahibine
      goturmedi; yoredeki kopek sahiplerine, esnafa danisildi; ancak yine
      bir sonuc alinamadi. Kendisi muhtemelen sahibinin vefati sonrasi
      yasadigi yerden uzaklara terkedilmis :(. Ona yeni bir yuva ararken
      barinak ortaminda yuva bekleyecek boyut ve karakterde olmadigindan
      evleri zaten kedi, kopek dolu arkadaslarim arasinda dolanmak durumunda
      kaliyor. Bu durumu surdurmemiz onun psikolojik sagligi acisindan da
      imkansiz. Hicbir saglik problemi olmayan, sevgi dolu bu genc kopecigi
      yeni yuvasina kavusturabilmek icin lutfen sizler de gayret gosterin.

      Sahiplenmek isteyenler Filiz Solo Hanim ile 0555 530 83 83
      numarasindan temasa gecebilirler.

      http://img230.imageshack.us/img230/4098/welshcorgi1gh4.jpg
      http://img127.imageshack.us/img127/3272/welshcorgi2qp1.jpg
      http://img223.imageshack.us/img223/24/welshcorgi3re7.jpg