vegan urunler..

  • m.ersarac
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2007
      merhabalar,

      uzun suredir vejetaryen gecinirken sekerin yapimini ögrenince hic de
      amacima ulasamamis oldugumu anladim.Cunku birincil amacim
      hayvanlarin da insanlar gibi en onemli hakkinin yasama hakki oldugu
      ve bunun korunmasi..Mesela su anda kahvemi seker yerine sut ile
      tatlandirmak beni daha az rahatsiz ediyo..

      Ama seker örnegi, kullandigimiz en masum bunun da vegani/vegan
      olmayani mi olur diye dusundugum urunler de bile hayvan hayatiyla
      oynanmis olabilecegini dusunduruyo artik bana..

      Sadede gelirsem bunun ayrimini nasil yapacagiz?Ya da sizler nasil
      yapiyorsunuz?

      Vegan Logo diye birsey var mi?

      Tamamen vegan kozmetik olur mu?
      Bez ayakkabi vegandir ama ya yapiminda kullanilan tutkal?
      Sabunlar?
      Kiyafetlerimizde kullanilan kumaslar?
      Ya da icerigi vegan ama yapiminda kullanilan alet edevat ne(seker
      gibi)?

      Ben lakto vejetaryenim aslinda ama sutu sadece sut oldugunu bildigim
      seklin disinda kullanmiyorum,yani tamamen VEGAN URUN oldugunu
      bilmeden bisey satin alamiyorum,bunun ayriminda da zorlandigim icin
      hayatimi durdurmus durumdayim =)

      Biraz uzun oldu ama yonlendirmelerinize ihtiyacim var...