RE: [izmir_vejetaryen] vejeteryan

  • Deniz Tabakoğlu ( Sales Manager , Veste
    Message 1 of 6 , Dec 1, 2005
      Sevgili Ahmet oncelikle merhaba diyorum. Izmir'e hosgeldin!

      Bugüne kadar sadece 1 kere toplanmistik. Onda da 4-5 kisilik bir katilim oldu. Onumuzdeki hafta bu toplantiyi tekrarlasak diyorum. Izmir'li arkadaslar, 6 Aralik Sali gunu herkes icin uygun olur mu? Kimler katilabilir?

      Best Regards/Drishat Shalom/Saygılar,

      Deniz Tabakoğlu, Sales & Marketing Manager
      VESTEL FOREIGN TRADE CO.
      phone : (+90) 236 233 25 82 ext. 5835
      mobile : (+90) 532 717 03 80
      Message 2 of 6 , Dec 1, 2005
        Ben memnuniyetle katilirim.
        :)

[...]

        Lütfen Yeni üyelik sistemimize kayıt olun.

        http://www.vejetaryen.net/uyemesaj/uye_kayit_formu.asp

        Lütfen mailleri reply yaparken en son yollanan mail dışındakileri silin.

        Yahoo! Groups Links
      • Deniz Tabakoğlu ( Sales Manager , Veste
        Message 3 of 6 , Dec 1, 2005
          bana uyar.
          Ozgun Hanim ve diger arkadaslar, toplantiyi 7 aralik carsambaya kaydirabilir miyiz? Sizler icin uygun olur mu?
          Emet? Elif? Diger arkadaslar?

          toplantýyý çarþamba gününe kaydýlabilir miyiz? benim salý günü öðleden sonradan geceyarýsýna kadar görevim olacak.
          teþekkürler.

          Message 4 of 6 , Dec 1, 2005
            Selam ben Ferdağ pazartesi olsa katılabilirdim ama salı burada yokum,sizlerle tanışmayı isterdim(Gerçi Özgün'ü yakından tanıyorum)

            On 12/1/05, Ozgun Ozturk <ozgun@...> wrote:
[...]

            DonorsChoose.org helps at-risk students succeed. Fund a student project today!
            http://us.click.yahoo.com/t7dfYD/FpQLAA/E2hLAA/08NolB/TM

               http://docs.yahoo.com/info/terms/

          • EmetGürel
            Message 5 of 6 , Dec 1, 2005
              slm,

              ben de memnuniyetle katilirim...

              ps: deniz, ruh huzurunun otesindeyiz galiba, bi nevi ermis durumlari sezdim ben ikimizde de :))

              Ferdag Damariturk <ferdagdamariturk@...> wrote:
              Selam ben Ferdað pazartesi olsa katýlabilirdim ama salý burada yokum,sizlerle tanýþmayý isterdim(Gerçi Özgün'ü yakýndan tanýyorum)

[...]

              Lütfen Yeni üyelik sistemimize  kayýt olun.

              http://www.vejetaryen.net/uyemesaj/uye_kayit_formu.asp

              Lütfen mailleri reply yaparken en son yollanan mail dýþýndakileri silin.

              Yahoo! Groups Links

              DonorsChoose.org helps at-risk students succeed. Fund a student project today!
              http://us.click.yahoo.com/t7dfYD/FpQLAA/E2hLAA/08NolB/TM

                 http://docs.yahoo.com/info/terms/

              YAHOO! GROUPS LINKS

            • Deniz Tabakoğlu ( Sales Manager , Veste
              Message 6 of 6 , Dec 1, 2005
                Arkadaşlar Günaydin,

                Asagidaki mailim icin ozur dilerim. Carsamba benim icin uygun degil, yazarken unutmusum. 5 Aralik Pazartesi nasil olur?