vitaminler hk.

  • ebruly
    Message 1 of 1 , Mar 1, 2003
      Herkese tekrar merhaba;

      Verdiginiz bilgiler icin tesekkurler; Acikcasi ben de duzenli ve dogru beslenmenin, disardan alinacak herhangi bir vitaminden cok daha yararli oldugunu hissediyorum. Simdilik saglikla ilgili bir sorunum yok cok sukur :) hatta vejetaryen oldugumdan beri daha da saglikli ve enerji dolu oldugumu soyleyebilirm.

      Hamilelik ve dogum yapmis birileri varsa aramizda onlarin da fikirlerini alabilir miyim??? Hayvansal vitaminler bebegin kas gelisiminde onemli bir rol oynuyormus cunku...

      Simdiden tesekkurler..
      Sevgiler;

      eBRu