KAM NAUDINGA GRAZIA ISTORIJA APLIPDYTI SKANDALAIS!

  • Danute Ulvydiene
    Message 1 of 2 , Oct 7, 2010
      Laba diena, Gerbiamieji,

      siunciu straipsnį.

      Pagarbiai, Danutė Ulvydienė

    • Virmantas Galdikas
      Message 2 of 2 , Oct 7, 2010
        Sveiki,

        Aš visus valstybės kontrolės, STT, FNTT ir prokūratūros vadovus po tokio "skandalingos" informacijos paviešinimo patraukčiau baudžiamojon atsakomybėn už aplaidumą darbe, kuris sąmoningai truko 10 metų.

        Visus, kurie privalėjo vykdyti priežiūrą 10 metų ir jos nevykdė, atleisčiau iš darbo ir pradėčiau elementarų tyrimą dėl to, kokius darbus per tuos dešimt metų jie darė ir kodėl nekreipė dėmesio į padidinto rezonanso objektą...

        Bet apie tai Lietuvoje galima tik pasvajoti. Greičiau man sukurps kokią nors bylą, kad tik jų niekas neliestų...

        O iš tikrųjų, tai politikai ir valstybės kontrolė per visus tuos 10 metų elgėsi mažų mažiausiai nesąžiningai, nes Valstybės kontrolė turėjo kasmet - t.y. 10 metų - vykdyti statybos darbų auditą, kad tokių "skandalų" net mažesniame lygį nekiltų, vien todėl, kad jie kenkia nacionaliniam įvaizdžiui pasaulyje.

        Ir nereikia išradinėti dviračio, yra geras pavyzdys - CPVA,  kuri tikrina visus projektus, tačiau rezultate - skandalų nėra, arba jie užsibaigia dar net neprasidėję...

        Pagarbiai,
        Virmantas Galdikas, http://virmantas.galdikas.lt/

        2010 m. spalis 7 d. 10:05, Danute Ulvydiene <danute007@...> rašė:

        Laba diena, Gerbiamieji,