Re: Gyvi?

    Message 1 of 1 , Sep 26, 2010
      > Labas,
      >
      > kaip sekasi kraustytis i nauja serveri? (gal reikia pagalbos?)
      >
      > O kur rasti info apie ateinancius sanburius, o gal
      > planuojamas vienas kita savaite?
      >
      > Dekui!
      >

      > Zygis
      > --
      > the neptune project
      > http://t-n-p.org

      Žygi,

      Ačiū už laišką!

      Jau keturi mėnesiai, kaip dirbu korepetitoriumi Čikagoje
      http://www.ivyleaguetutoring.biz atmokinėti skolas. Manau, truks pora
      metų kol nors kiek jas apkarpysiu. Norėsiu grįžti į Lietuvą gyventi.

      Šiom dienom tvarkau mokesčių deklaracijas, taip pat ieškau kur gyventi
      arčiau darbo, tad dar nespėsiu prieiti prie serverio. Vakar naktį
      susiradau kur gyventi Grand Crossing rajone, maždaug mylią nuo darbo, pas
      vieną moterį žurnalistę, advokatę, kuri nusipirko namus ir nuomoja
      kambarius, jai patinka gyventi tarp žmonių. Keturias valandas bendravome.
      Kaip tik ieškojau tokio žmogaus bei aplinkos. Manau būsiu labai
      laimingas.

      Gal už kokio mėnesio tvarkysiu serverį, išdėstysiu visą Minčių sodo
      archyvinę medžiagą, laiškus, wiki puslapius ir t.t. Neturiu jėgų ar noro
      šiuo metu puoselėti bendravimą internete. Pagrindinį dėmesį skiriu savo
      gvildenimams, kaip ką esu išsiaiškinęs:
      http://www.ms.lt/sodas/
      grįšiu prie filmukų kūrimo:
      http://www.ms.lt/tv/
      Čia vietoje randu žmonių, kuriems rūpi šviesuolių bendrystė - dangaus
      karalystė. Galvoju kurti mokymosi priemones, taip pat savo mintis apie
      šviesuolių bendrystę vaizduoti menais. Yra didelių neogotikinių katalikų
      bažnyčių, kuriuose tiesiog trūksta žmonių, norėčiau vienoje iš balto
      popieriaus pastatyti didelę bažnyčią bažnyčioje, su bokštais bokšteliais,
      vaizduojančią įvairiausius išsiaiškinimus.

      Turbūt gerai išmanai programavimą. Įdomu, kokią svetainę kurtum? ar kokią
      veiklą palaikytum?

      Šiuo metu Lietuvoje nevyksta "Minčių sodo" veikla, bet siūlau susitikti su
      Zenonu Anušausku http://www.internetinetv.lt arba su Tomo Čepaičiu, Užupio
      užsienio reikalų ministeriu.

      Kaip kas gyvename?

      +1 773 306-3807