Re: Rimi vaikams reklamuoja Fazer suomišką vodk ą

    Message 1 of 4 , May 22, 2010
      Ketvirtadienį, gegužės 13 d., nuėjau į Rimi parduotuvę Gedimino 9
      prekybos centre pasitikrinti, ar vis pardavinėja Vodka saldainius šalia
      vaikų saldainių. Jų buvo mažiau išdėstyta, matėsi keturios dėžės vietoj
      šešių, taip pat kitos markės saldainių su alkoholiu nebebuvo šalia. Bet
      visgi pardavinėjo toliau, tad padariau keletą nuotraukų:
      http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?SaldainiaiSuAlkoholiu

      Išsikviečiau parduotuvės vadovę Violeta Badožiūnienę. Ji maloniai mane
      sutiko kartu su vadybininke Olga. Vadovei parodžiau, kad šokoladus
      pardavinėja ne vien prie kasų, bet ir kitur parduotuvėje ir ar nederėtų
      rasti kitą vietą saldainiaims su alkoholiu. Iš pradžių jinai aiškino,
      kad yra visiškai legalu saldainius parduoti ir jie nepažeidžia jokių
      įstatymų. Pasakiau, tai ne įstatymų, o dorovės reikalas. Tada jinai
      aiškino, kad tie saldainiai yra išdėstyti aukščiau vaikų saldainių ir
      užtat vaikai jų tikrai nemato ir nežiūri. Aš pasakiau, kad vodka
      saldainiai išstatyti matomiausioje vietoje ir gaunasi alkoholio reklama,
      kad ta vodka tikrai nepagerina šokolado, o priešingai, šokoladas
      naudojamas įsiūlyti vodką. Ji pasakė, jai rūpi, kad parduotuvė
      atsižvelgtų į lankytojų norus. Mums bekalbant, Olga atėjo ir išnešė
      saldainius su alkoholiu. Joms padėkojau.

      Grįžau po kelių dienų ir vodka saldainių toje vietoje nebepardavinėjo.
      Juos radau kitame skyriuje, šalia dėžese parduodamų šokoladų.

      Džiaugiuos, kad mane gražiai išklausė ir atsižvelgė į mano norus.

      Andrius

      Andrius Kulikauskas, Minčių sodas, http://www.ms.lt, ms@..., +370 699
      30003

    • gintaras visockas
      Message 2 of 4 , May 22, 2010
        Ar galiu ta teksta apie saldainius su degtine paskelbti portale www.slaptai.lt?
        Pagarbiai
        Gintaras

        Message 3 of 4 , May 22, 2010
          Gintarai, taip. Mūsų visi laišką į "Minčių sodo" susirašinėjimus yra
          visuomenės turtas (Public Domain), jais galima laisvai naudotis,
          dalintis, perkurti, tai skatintina ir tai mūsų susirašinėjimų taisyklė.
          Ačiū! Andrius Kulikauskas