Penktadienį, 18:00, kviečiu į parodos uždarymą

    Message 1 of 3 , May 19 1:23 AM
      Vilmante, Edvardai, Tomai

      Ačiū jums labai už šiltą palaikymą. Kaip tik labai juo džiaugiuosi nes
      šį mėnesį buvo gana liūdna, nes teks ilgesniam laikui palikti Lietuvą,
      kaimą, artimuosius, vos ne visa kas man brangu, o taip pat Minčių sodu
      nesugebėjau išsilaikyti, pragyventi. O be nuotaikos sunku užsiimti
      menais ir juo labiau, kitus skatinti. Visgi man tas uždavinys -
      atsakyti 12 klausimų, įsivaizduoti, kaip Dievas juos atsako, ieškoti
      ryšio tarp jų, tai pavaizduoti paveiklsu - tai prasminga. O jūsų mieli
      žodžiai neleidžia nusiminti. Ir taip pat skatina pamąstyti apie
      vaikiškumą (naivumą) kaip pagrindą šviesuolių kultūrai, juk Jėzus mokė,
      dangaus karalystė tai vaikams ir kvailiams, žodžiu, žmonėms
      nepaisantiems patirties. Įkvėpiat vilčių. Laukiu jūsų ir visų parodoj
      ir ten bei čia pamąstyti apie ateitį, ką galim prasmingo nuveikti ir
      kaip mūsų veikla gali puoselėti šviesią kultūrą. Arba vietoj žodžio
      "kultūra" (juk tai neaiškios reikšmės svetimybė), siūlau veiksmažodį
      "tarpti" (klestėti, bujoti, užpildyti spragas), naujadarus "tarpa",
      "tarpsena", o gal siūlot ką nors geresnio? Pabaigai, kviečiu įsitraukti
      į naują svetainę http://www.public-domain-image.com kurią veda serbas
      Dušan Bičanski, manau, toks visuomenės turto papildymas mūsų
      nuotraukomis gali labai palaikyti šią kultūrą, jos vertybes.

      Ačiū!

      +370 699 30003
      skype: minciusodas

      -------------------------

      Andriau, labai šiltas, žmogiškas Tavo laiškas čia. Žinoma, galima be
      pabaigos disputuoti dėl tų Tavo 12 klausimų, jų prasmingumo bei jų atsakymų,
      galima dienų dienas ( ar net visą gyvenimą) aiškintis požiūrius, įvairių
      žodžių bei kategorijų prasmių "niuansus", lyginti savo asmeninę patirtį su
      pripažintų autoritetų filosofinėm kryptim ir pan.... Bet negalima
      nepastebėti Tavo vaikiškai atviro (gerąja prasme) ėjimo į žmones ir
      nesižavėti tuo atvirumu bei nuoširdumu prieš patį save ir kitus. Geriausios
      Tau tolimesnės kloties Čikagoje, laimingo kelio ir sugrįžimo į Lietuvą.
      Siunčiu, Andriau, Tau paprastus, šiltus, žmogiškus palinkėjimus.

      -------------------------

      Andriau,
      nors tik viena karta teko matyti Tave ir Tavo darbus (ir tai, nelabai
      maloniomis aplinkybemis), taciau negalejau nepastebeti to Tyrumo,
      Tikrumo, Tikejimo Tavo kuryboje, mastysenoje ir svajose... Man
      asmeniskai tai pasirode labai unikalu, savita, neiprasta. Lietuva,
      lietuviai - gan konservatyvus zmones, uzdari, megstantys pabumbeti
      pries Gyvenima, pagrumoti Dangui, o Tu atnesi savo poziuri, savo
      Laisve, neprisirisima prie isankstiniu kitu zmoniu nuostatu ir drasiai
      kalbi apie tai kas tau rupi, apie savo poziuri i Dieva, apie tai kas,
      tavo nuomone rupi Jam. Tai nepaprasta. Dristu pripazinti, kad gal
      kartais Tavo mintys atrodo naivios, bet kartu ir sklidinos nepaprasto
      atvirumo, tyrumo, nuosirdumo... Tai itin brangios vertybes siais
      susvetimejimo, individualizmo, globalizmo laikais... Manau, deja, tai
      ypac galioja Lietuvoje, todel Tavo iniciatyvos (tokia 'atvira' paroda,
      Minciu Sodas),tikiu, palieka sviesu pedsaka kulturineje,
      intelektualineje lietuvos erdveje. Dziaugiuosi, kad myli Lietuva,
      dirbi vardan jos, svajoji apie Lietuva ir t.t... Tai tikrai
      nepaprasta. Butinai darsyk aplankysiu Tavo paroda, gal ir draugus
      atsivesiu. Linkiu visa ko geriausio - kurybinio ikvepimo, svajonių
      vedimo ir.... Dievo radimo... :)
      Edvardas Šlikas

      -------------------------

      Ačiū, Andriau,

      palietei mano širdį, ir Dievo galbūt:), nes ir man taip yra buvę:

      * Kai eidavom gulti, ir gulėdavau lovoje, pamąstydavau, kaip su Dievu
      užmegzti ryšį, ir jo ieškodavau blankiausioje vietoje lubose, labiausiai
      neapibrėžtoje vietoje, tarsi ten jam būtų paprasčiausia apsireikšti.
      * Tuomet kartais pravažiuodavo automobilis, sušvisdavo kambaryje ir
      pamanydavau, ar Dievas nori kažką tuo pasakyti?

      Tomas

      Kviečiu visus pabendrauti penktadienį, gegužės 21mą, 18:00, Užupio