Re: [veiktiplaciau] RE: Rimi vaikams reklamuoja suom išką vodką

  • Beatričė かたつむりのようせい
    Message 1 of 4 , May 6 12:37 PM
      ash jau buvau toje parodoje :) Linkiu sėkmės Čikagoje.

      2010 m. gegužės 6 d. 20:31, Andrius Kulikauskas <ms@...> rašė:

      Beatriče,
      Persiunčiu ir tavo laišką.
      Man rūpi atsiliepti, kai matau kažkas aplinkui ne taip, nelikti
      abejingu, ypač kada kiti abejingi.
      Ačiū tau už laiškus į Minčių sodą. Įdomu, kas tau rūpi? Tai vienas iš
      mano dvylika klausimų. Man prasminga mūsų atsakymus rinkti, taip pat
      vaizduoti menais.
      Ar tu Vilniuje? Kviečiu tave ir kitus apsilankyti mano parodoje Užupio
      Galeroje, susitarti ir susitikti +370 699 30003.
      Gegužės 27tą išskrendu į Čikagą, ten metus dirbsiu repetitoriumi,
      atmokinėsiu dalį savo skolų ($120,000). Viliuos paskui grįžti į Lietuvą.

      Andrius

      Andrius Kulikauskas, Minčių sodas, http://www.ms.lt, ms@..., +370 699
      30003

      On 05/04/2010 06:37 PM, Beatričė かたつむりのようせい wrote:
      tai reikejo ir mano laiska pacituoti, nes mano nuomone kardinaliai
      priesinga. joks cia pilietiskumo demonstravimas. JAV valstiju istatymai
      visiem gerai zinomi savo teisinem keistenybem. nebutina mums,
      civilizuotiems europieciams, juos megdzioti. be to cia ir durims aisku
      kad prekybos centru pagrindinis tikslas ne tarnavimas mums, bet pelnas.
      cia gi ne koks kulturnamis ar ka. Ā

      ---------------------

      Tik dabar sužinojot kad esama saldainių su alkoholiu ar ką? Tai jums
      teks dar praeiti ir visas maximas norfas bei kitas parduotuves - nes
      visose tie saldainiai laikomi greta kitų saldainių, kaip ir priklauso.
      Jūsų žiniai ir į tam tikrus tortus dedama alkoholio - tai sudėtine
      recepto dalis. Dar negirdėjau tokio atvejo kad vaikai urmu tuos
      saldainius pirktu. Neaišku kiek reikia jų suvalgyti kad apsvaigtum. Be
      to ir tų saldainių kaina atitinkama - kaži ar iš kišenpinigių jų
      prisipirksi. O tai kad ten parašyta "vodka" vaikams nei šilta nei šalta
      nuo to, kaip ir kitiems normaliems žmonėms, palyginus, jie dar ne tokių
      dalykų kasdieną prisižiūri.