"12 klausimų" parodos video

    Message 1 of 1 , May 1 11:48 AM
      Ačiū Grytei Misevičienei, Algirdui ir Matui Judickams, Kęstučiui Urbai,
      Rūtai Kulikauskienei ir visiems vakar dalyvavusiems mano parodos "12
      klausimų" atidaryme. Paroda vyks Užupio Galeroje, šalia Vilnelės, visą
      mėnesį ir tenai ketinu būti didesnę dalį laiko, galite man skambinti +370
      699 30003.

      Matas Judickas (ačiū!) nufilmavo parodos pristatymą:
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=319

      Laukiu pastabų! o ypač kviečiu mąstyti toliau, kaip Galeroje kurti kartu,
      ypač 12 klausimų pagrindu, plėtoti ir vaizduoti savo svajones, vertybes,
      klausimus, rūpesčius, pagalbą, išmanymą, Dievą ir t.t. Visą mėnesį galim
      rengti renginius ir kurti naujus darbus.

      O po to greičiausia vyksiu į Čikagą metams uždarbiauti, dirbti
      repetitoriumi. Tad daug mąstau apie ateitį, kuria kryptimi norėčiau
      veikti. Kviečiu kartu pamąstyti.

      +370 699 30003