siauras kelias

  • uzheroldas1615
    Message 1 of 3 , Jun 22, 2008
      Labas, Audronė,

      shtai ir ash jusu grupes dalyvis, pagal galimybes maishysiu dirbti ir
      gundysiu zmones link kuo siauresnio veikimo:),

      Tomasz
    • Audrone Anusauskiene

        Message 3 of 3 , Jun 22, 2008
          SVEIKI,
          JEI PASISEKS SUGUNDYTI MANE - BUS PUIKUS PASIEKIMAS!
           TIK KA GRIZOM IS DAILININKU PLENERO BUTRIMONYSE, DAINOS GALERIJOJE, PAVADINTO "AGUONU ZYDEJIMAS". AR PASTEBIT PAKELEM PRAZYDUSIAS AGUONAS?:)
          PRISEGU NUOTRAUKAS.

          AUDRONE