Fw: [NTAKK] News - 2010

  • Audronė Anušauskienė
    Message 1 of 5 , Feb 8 11:19 PM

      Persiunčiu Vytauto V.L. laiškelį. Teatsigauna dūšia karo ir perversmų ištroškusiems...

      A.
      Message 2 of 5 , Feb 8 11:47 PM
        Audrone, tekstas iskraipytas kinietiskais hieroglifais, neimanoma perskaityti, bet ir siaip matosi kad nesamone. kodel tai persiuntete?

        2010 m. vasario 9 d. 09:19, Audronė Anušauskienė <ekvjuc@...> rašė:

        锘�!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

        Persiun膷iu Vytauto V.L. lai拧kel寞. Teatsigauna d奴拧ia karo ir perversm懦 i拧tro拧kusiems...

        A.
        Message 3 of 5 , Feb 9 12:41 AM
        • 1 Attachment
        • 13 KB
        Laba diena, Beatriče,
        Nežinau, kodėl tekstas iškraipomas. Siunčiu UTF-8 koduote, lyg ir turėtų būt
        perskaitomas. Prikabinu ir prisegtuke, gal atsidarysit.

        O siunčiu todėl, kad šiais laikais man atrodo labai trūksta juoko. Man tai
        smagu, kai kas nors atsiunčia linksmą tekstą. Bet gal aš juokiuosi ir iš
        piršto? Atsiprašau, jei kam tai pasirodė nejuokinga.
        Nusiteikusi įgyvendinti svajonę "Gyventi linksmai"
        Audronė

      • Zigmas Bigelis
        Message 4 of 5 , Feb 9 1:58 AM
          Šįkart visos raidės matosi puikiai
          Zigmas

          [Attachment(s) from =?utf-8?Q?Audron=C4=97_Anu=C5=A1auskien=C4=97?= included below]

          --
          Zigmas Bigelis

          Distance learning lecturer
          Vilnius Gediminas Technical University
          LITHUANIA
          zigmasb@...    370 655 27416   Skype - zigmasb
          My blogs: http://zigmasb.wordpress.com AND http://kreeo.com/blog/zigmasb
          Personal website http://www.ziki.com /en/zigmasb
          My CV http://www.biographicon.com/view/z0l6g/Zigmas_Bigelis

        • algis@elnet.lt
          Message 5 of 5 , Feb 9 4:11 AM
            Taip gerai net aš nebūčiau paklausęs:)))