Re: [veiktiplaciau] Re: Naujųjų sutikimas be šamp ano!

  • Nijole Balciuniene
    Message 1 of 2 , Jan 1, 2010
      Sveikinu su pirmuojąja  2010-metų diena, danguje pro debesėlius mėlynuoja properšos primenančios, kad mūsų Saulė motinėlė kasdien kils vis aukštyn, šildys ne tik  žiemos pataluose sustingusią Žemę Žemynėlę, bet ir mūsų širdis.
      Džiaugiuosi vakar Užupio galerijoje susipažinusi su mielais Minčių sodo bičiuliais,  parodytu dėmesiu kiekvienam atėjusiam. Ypač mielas buvo Andriaus betarpiškas bendravimas ir šiluma, kuri sklido iš susirinkusiųjų paskutinį metų vakarą. Aš mačiau, kad Jums patiko Meškutė, Kiškelis nabagėlis, Katinas ant pečiaus ir Šyvis. Sušilome visom prasmėm, o mūsų atlikti senovės lietuvių Saulėgrįžos virsmo rateliai , dainos tarsi priartino prie protėvių ir užpildė Užupio erdvę Darna.
      Aš , Dalia ir keletas kitų mano bičiulių  skubėdami užkopėme ant Gedimino kapo kalno, pakelyje ant Vilnios krantų, aplenkėme daug apgirtusių jaunimo grupių, kurie šaudė iš visų pusių, su buteliais rankose laukė vidurnakčio. Kaip apsidžiaugėm, kad prie aukuro buvo tyla, ramybė ir ten radome dar vieną Romuvietį Mindaugą, kuris bandė įkurti aukuro ugnį. Sunkiai sekėsi, bet atkaklusis Gintaras įžiebė šventąją ugnį ir 24.00 sugiedojome "Šali kelio Jovaras žydėjo...". Nuo seniausų laikų po Kalėdų iki Trijų Karalių buvo gerbiamas gyvybės medis jovaras (jievaras). Mitinėj tautosakoj jis vaizduojamas kaip Pasaulio medis . (Jievarą dar garbinsime pavasario ir vasaros kalendorinėse šventėse). Taip nutiesėm Jievaro tiltą iš žiemos pasaulio į pavasario pasaulį. Pasišildėm, dar sutartinių pagiedojom, pasigrožėjom apsnigtomis   Vilnios kalvomis ir apšviestais bažnyčių bokštais.
      Dar kartą ačiū tiems , kas buvote kartu .
      Nijolė

      2009/12/31 Andrius Kulikauskas <ms@...>
      Dalia, Renginys nemokamas ir visi laukiami, kurie šiandien negers
      alkoholio.  Laukiam jūsų, taip pat ir užsieniečių.  Vis daugiau
      atsiliepia dalyvausiančių, jų tarpe ir Onutė iš Linksmuolių ketina,
      Virmantas ir Julius Galdikas ketina, paprašiau Juliaus parodyti
      nuotraukas iš Indonezijos, kaip bendravo su Birute Galdikiene ir
      orangutangais.  Amžius tai suaugę pagrinde, visi norintys dūkti, šokti,
      dainuoti, vaidinti, muzikuoti, kurti, tad manau ir vaikus galim linksmai
      įtraukti.

      Andrius +370 699 30003

      pp. Valdai, ačiū už gražų paaiškinimą.

      Dalia Zaksaite wrote:
      > Sveiki,
      > Rašau Jums, norėdama paklausti, koks bus įėjimo ar dalyvio mokestis į šį renginį. Kas gali jame dalyvauti - nuo kelių iki kelių metų ir ar tai bus uždaras renginys tik kviestiesiems, Minčių Sodo respondentams, ar gali atvykti ir užsieniečiai? Taip pat  - P. Alvita Arman paparašė mane, Dalią German -Zaks pasveikinti Jus su puikiu renginiu ir Naujaisisiais Metais  - Nacionalinės Vartotojų Federacijos vardu. Tęsiant gerus darbus - šviesia tampa net apniukus diena - taigi sėkmės Jums ir toliau!
> [...]

      Galutinai susitarėm ir linksmai, nuoširdžiai kviečiame su mumis
      negėrusiais (!) švęsti Naujųjų metų vakarą Užupio respublikoje, šalia
      Vilnelės į šiaurę nuo Užupio kavinės, prie pat balto Užupio tiltelio į
      niekur, Užupio meno inkubatoriuje http://www.umi.lt  Užupio Galeroje.

      Dalyvaus tiktai tie, kurie visą dieną negers nė lašo alkoholio.

      Vygantas Vėjas ir aš susitinkame ten 19:00 su visais norinčiais padėti
      rengti šį nuostabų vakarą.

      Nuo 21:00 iki 24:30 užsirakinsime Galeroje, uždegsime šviesas, kad visi
      lauke pro langus matytų mus, šviesuolius, kaip mes dūksime, dūksime ir
      dūksime.  Kas norės įeiti, galės man paskambinti +370 699 30003 ar
      gražiai pasibelsti ir jei tik girdėsim ir bus negėrę, įleisim.

      Reikia taip pat nešioti linksmą kepuraitę, bus galima ir vietoj pasidaryti.

      Turėsime projektorių, užkursime židinį, grosime ir paleisime muziką,
      kursime vaidybinius filmukus, šoksime, šoksime, šoksime, dainuosime,
      siautėsime.

      Šalia už keliolikos metrų veiks Stopkės baras, taigi pamatysime
      moksliškai, kas linksmiau švęs.  Skaičiuosime, kiek žmonių pro langus
      mus stebės.

      Laukiame!

      Andrius

      ------------------------------------

      Laiškas į veiktiplaciau@yahoogroups.com tampa visuomenės turtu, tai yra, visuomenės labui atsisakome autorinių teisių, nebent tame laiške pabrėžtinai jų neaatsisakome.  http://www.ms.lt/lt/ Kviečiame dalintis mūsų laiškais, prašome pripažinti mūsų autorius.

      Laiškus siųsti:   veiktiplaciau@yahoogroups.com

      <*> Your email settings:
         Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to: