Vilmorus reprezentatyvi apklausa

  • Audronė Anušauskienė
    Message 1 of 5 , Jun 6, 2008
      Sveiki,
      Praeitą savaitę Seime pritarta Šeimos koncepcijai . Dalis gyventojų, dažniausiai vilniečiai, tam nepritaria , tačiau kaip galima matyti iš Vilmorus atliktos gyventojų apklausos, dauguma Lietuvos gyventojų sutapatina šeimą su santuoka . Siūlau susipažinti: http://www.mususeima.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=381&Itemid=2.

      Gero vakaro
      Audronė
    • RADAVICIUS ZILVINAS
      Message 2 of 5 , Jun 6, 2008
        sveiki,

        Taip, bet ka keicia santuoka? Juk ne XIX amziuje gyvename.

        To: veiktiplaciau@yahoogroups.com
        From: ekvjuc@...
        Date: Fri, 6 Jun 2008 22:25:11 +0300
        Subject: [veiktiplaciau] Vilmorus reprezentatyvi apklausa

[...]

        Appelez vos amis de PC à PC -- C'EST GRATUIT Téléchargez Messenger, c'est gratuit !
      • Audronė Anušauskienė
        Message 3 of 5 , Jun 7, 2008

          Sveiki,
          Ačiū už  gerą klausimą. Labai norėčiau, kad į jį pabandytų atsakyti konferencijos dalyviai, nes aš ir taip ne vienoje konferencijoje dėstau savo pažiūras, tai gal kiek ir nusibodau...

          Taip, bet ka keicia santuoka? Juk ne XIX amziuje gyvename.

          To: veiktiplaciau@ yahoogroups. com

          Message 4 of 5 , Jun 7, 2008

            NE, NA MAN IDOMU: BUDAMAS MOKYTOJU IR STEBEDAMAS JAUNIMA BEI JO TEVUS DAUGELIU ATVEJU AISKIAI PASTEBIU, KAD DAUGELIO JU ATZVILGIU ISSIGIME TRADICINE VERTYBIU SISTEMA.

            TAI KAS TIKO PRIES 2O METU AR DAR ANKSCIAU, DABAR ISVIS NEATITINKA JOKIU STANDARTU: UZ GYVENIMA IR DARBA SU MEILE, ZMOGU VISUOMENE GALI TIESIOG DVAISKAI ISPRIEVARTAUTI IR TIE, KAS GYVENDAMAS PAGAL MOTINOS TERESES FILOSOFIJA TEIGIA, KAD AS DARAU GERUS DARBUS NEPAISANT TO, KAD MANE ANKSCIAU KAZKAS DEL TO ISPRIEVARTAVO DVASISKAI, TAI ILGAINIUI DAZNAI SUPRANTI, KAD DAUGELIUI NEREIKIA TAVO DARBO IR GYVENIMO SU MEILE.

            KAS YRA SEIMA XXI A.? KAS YRA MOKYKLA XXI A??? KOKS JU AUTORITETAS? DABARTINIAI ZMONES DAUGELIU AATVEJU NEGYVENA TAAIP, KAIP MUSU SENELIAI, O DABARTINIS ELITAS DAUGELIU ATVEJU NETURI NIEKO BENDRO SU TARPUKARIO LAIKOTARPIO LIETUVOS ELITU.

            To: veiktiplaciau@yahoogroups.com
            From: ekvjuc@...
            Date: Sat, 7 Jun 2008 10:43:32 +0300

            To: veiktiplaciau@ yahoogroups. com

            Message 5 of 5 , Jun 8, 2008

              Sveiki, Žilvinai,
              Gaila, kad niekas nesileidžia į kalbas. Matyt dėl karšto oro, tikriausiai visi kur nors prie vandens :)
              Mokytojo darbas labai nelengvas, gal, mano supratimu, kalta ir švietimo sistema, įspraudžianti vaiką nuo mažens į mokyklinės tvarkos ir moralės  rėmus. O jis anksčiau ar vėliau ima protestuoti.

              Sakot, vertybės pakitę. Bet tai nereiškia, kad visi turėtų laikytis tik tų vertybių. Manau, su laiku situacija keisis. Turbūt visi pažįstame mokytojų, kurie praauga  vidutinybę, besiorientuojančią tik į taip vadinamas šiuolaikines vertybes (kažin ar vienodai jas suprantam ir įvardintume?). Ir ne tik mokytojų :) Amžinosios vertybės negali nuvertėti.

              Tai matosi ir iš Vilmorus apklausos. 80 proc. apklaustųjų svarbu, kad jų vaikai ir anūkai gimtų susituokusių tėvų šeimoje, 96,8 proc. mano, kad geriausia vaikui vystytis santuokoje, kai vaikas gerai prižiūrimas. Ir t.t.

              Todėl sakyti, kad XXI a. supratimas apie šeimą labai skiriasi nuo XIX a. lyg ir neišeina.
              Pvz. XX a. 3-4 dešimtmečiais Lietuvoje plito ateistinės idėjos, taip pat buvo vėliau prievarta brukamas sovietų laikais. Ar nemanot, kad ateizmas buvo laikinas?

              Aš už tai, kad siektume aukštesnių vertybių. Manau, kad mokytojams gal net labiau negu finansinio įvertinimo, reikia laisvo laiko. Šiuo metu jie dažniausiai dirba tokiais maksimaliais krūviais, kad darbas tampa dvasine prievarta.

              Tikėkimės, kad augant darbo užmokesčiui, jie galės sau leisti dirbti ir trumpiau. Teko susidurti Danijos liaudies mokykloje, kur puikios materialinės sąlygos ir mokytojai nepersidirba, jie ne tik nesijaučia dvasiškai prievartaujami, jie dirba su malonumu.Malonu ir mokiniams.

              Bet kaip jau rašiau, yra ir Lietuvoje žmonių, turinčių aukštesnių siekių, (jų buvo net ir sovietiniuose lageriuose), nepriklausomai nuo materialinės padėties.

              Audronė

              To: veiktiplaciau@ yahoogroups. com
              From: ekvjuc@gmail. comR
              Date: Sat, 7 Jun 2008 10:43:32 +0300