Parašyk eilėraštėlį

    Message 1 of 1 , May 24 5:11 PM
      vat man, pavyzdžiui, nūnai liūdna ir norisi išgert
      vėjas pusmiškiškis

      ---------------------------

      Vėjeli,

      Geriau parašyk kokį eilėraštį.
      Po truputį skaitau Marčėno eilėraščius, pasiėmiau su savimi jo rinktinę.
      Taip pat po truputį rašau "Dorą sūnų", reikėtų gal prisėst kada. Daug
      dirbu prie filosofijos, tikiu ką nors parašyti. O štai keletą stulpelių
      iš Doro sūnaus.

      Iškelsiu ranką virš galvos,
      O rankoj kirvis sudvejos gal vos.
      Ar jau man tvot? Ar laukt, kol mane tvos, gal vos?
      Tai kaip, galva, ranka ar kirvis už mane galvos, galvos, galvos?
      Šalin ranka! Šalin tą kirvį! Laikykis už galvos,
      Kaip tasai, kas sugalvojo mus,
      Kas sukabino mus visus
      Gal gal, vos vos.

      Likau užbaigti darbus.