Re: Franz kviečia mus į video kursus Austrijoje

    Message 1 of 6 , Nov 6, 2009
      Iš Lietuvos trylika žmonių norėtų dalyvauti Franz Nahrados video
      bendravimo kursuose Vienoje, Austrijoje, sausio 17-28-omis dienomis:
      Tomas Čepaitis, Odetė Abromavičiūtė, Andrius Kulikauskas, Vygantas
      Vėjas, Darius Baublys, Vytautas Ratkevičius, Žydrė Rydulytė, Marius
      Abramavičius, Julija Astrauskienė, Julius Galdikas, Goda Gustaitytė,
      Žydrūnas Stasytis ir Paulius K.

      Prašau visų išpildyti anketą, kurią rasite:
      http://www.dorfwiki.org/wiki.cgi?VideoBridge/GrundtvigWorkshop/LearnerRegistrationFormDownload
      ir atsiųsti atsakymus mums į grupę ir kaip paaiškinu žemiau.

      Odete, persigalvojau. Aš tave siūliau dėl to, kad vertinu tavo
      dalyvavimą Zenono Anušausko internetinėje televizijoje
      http://www.internetinetv.lt ir taip pat tavo video tiltus su "Minčių
      sodo" dalyviu Kennedy Owino. Tačiau, po tavo pastabų dėl kelionės
      automobiliu, atsisakau tave siūlyti. Jaučiu, kad šiuo atveju nepalaikai
      bendro reikalo ir taip pat, nepalaikai manęs. Mes važiuojam
      automobiliu, kad vietoj vieno žmogaus galėtų dalyvauti keli. Jeigu tu
      skrisi, tai kaip aš nusigausiu į Vieną? Kaip kiti nusigaus? Gal tau
      nesvarbu? O jeigu būsi oficiai dalyvė, tai argi paisysi manęs? Argi
      rūpinsiesi manimi, kaip savimi? Abejoju. Tau skambinu, rašau žinutes,
      neatsiliepi, neišsiaiškinu. Argi protinga man tave siūlyti? Nesusikalbu.

      Franz'as šiuo metu Barcelonoje ir grįš sekmadienį. Jis vadovauja
      "Minčių sodo" grupei Global Villages
      http://groups.yahoo.com/group/globalvillages/ (kviečiu visus ten
      įsijungti). Aptarsim visus dalyvius iš Lietuvos ir jisai spręs, kaip
      jam geriausia. Jam svarbu, kad dalyviai dalyvautų "Minčių sode" bei
      kituose tinkluose nes jais tie pamokymai įgauna prasmę.

      Jaučiu savo nepakankamumą renkant žmones. Gal kas išmano būdą? Vis dėl
      to, manau yra geriau atvirai ir šeimyniškai pasitarti, su mintimi
      atsižvelgti į visus ir pasistengti bet kokiu atveju kiekvieną kaip nors
      palaikyti. Tam yra svarbu, kad kiekvienas išsakytumėme savo svajones,
      užmojus, klausimus, vertybes (prašau!). Juos ir renkame
      http://www.ms.lt/lt/wiki.cgi?Svajon%c4%97s

      Taip pat svarbu dalyvauti "Minčių sodo" veikloje, palaikyti mūsų atviro
      bendravimo kultūrą. Pasidalinti savo ketinimais bei galimybėmis ir
      ryšiais, kaip ir aš pasidalinu. Leisti kitiems laisvai naudotis ir
      tobulinti mūsų mintis. Suvokti, jog pinigai žmones suveda, bet
      neįtakoja, ar mes vieni kitiems iš esmės rūpime. Linkėti visiems sėkmės
      ir norėti visus įtraukti.

      Tomas Čepaitis šią vasarą važiavo su Vygantu Vėju į Briuselį. Tomas
      patvirtino, kad Vygantas saugiai vairuoja ir jo automobilis pakankamas.
      Jam tik buvo ankšta trise, o be to, Vygantas niekur nenorėjo sustoti
      pakeliui. Čia jau palyginti smulkmenos.

      Kas norėtų dalyvauti? Iš Lietuvos priims du oficialius dalyvius, taip
      pat priims kelis ir neoficialiai (apnakvydins, maitins, nuvažiuosime
      automobiliu). Mums reik atsirinkti, tad kas nori dalyvauti, prašau
      susipažinti su seminaru:
      http://www.dorfwiki.org/wiki.cgi?VideoBridge/GrundtvigWorkshop
      ir daug nedelsiant (ir būtinai prieš lapkričio 15tą) išpildyti oficialią
      anketą:
      http://www.dorfwiki.org/wiki.cgi?VideoBridge/GrundtvigWorkshop/LearnerRegistrationFormDownload
      Jeigu oficialiai dalyvautumėte, reikia išspausdinti ir pasirašytą (su
      parašu) nuskanuoti ir išsiųsti elektroniniu paštu Franz'ui
      f.nahrada@... taip pat ir info@... kaip parašyta anketoje.

      Franz su manimi aptars oficialius dalyvius, tad aš siųlysiu Tomą Čepaitį
      kaip Užupio atstovą ir siūlysiu dar vieną žmogų palaikantį Zenoną
      Anušauską http://www.internetinetv.lt (pavyzdžiui, Darių Baublį)
      skambinkite Zenonui +370 623 50951.

      O jeigu neoficialiai prisijungtumėte, tai visvien atsakykite žemiau
      surašytus klausimus:

      ------------------

      Motivation to participate in this workshop

      Experience with teaching and technology, skills and subjects that you
      can contribute in the workshop

      Learning needs, what you would like to pursue with others, questions
      that you want to answer for yourself in this workshop

      The field where you would possibly apply what you have learned, what
      type of community, what type of institutional background, what type of
      network.

      Ateityje nusimato ir daugiau kelionių. O tuo tarpu, prašau,
      susipažinkime ir palaikykime vienas kitą.

      Rytoj Idėjų diena Zenonas ketina dalyvauti Gedimino 9, Vilniuje ir aš
      ketinau bet nematau nė jokios informacijos, viskas dingo, kas buvo
      http://www.mesdarom.lt ir http://www.idejudiena.lt Kaip čia dabar?