Re:

  • adelinapulkauninkaite
    Message 1 of 9 , Nov 6, 2009
      Sveiki dar karta, Juliau,

      Is jusu atsakymo ne visai supratau, ar reiketu moketi? Turbut uz benzina reiktu moket arba patiems atvaziuoti i Ukmerge?

      O kur butu patalpintas interviu? Cia ne video interviu butu?

      Pagarbiai,
      Adelina

      --- In veiktiplaciau@yahoogroups.com, julius <santarve@...> wrote:

      > adelinapulkauninkaite ras(e.:

      > Taip, p. Adelina, tik tikiuosi kad ji nebus I;statymu numatyta tvarka
      > draudz(iama. Uz( 30 min interviu reike.tu tartis nes mes Ukmerge.je. Su
      > pagarba Julius

    • julius
      Message 2 of 9 , Nov 6, 2009

        Mūsų internetinis puslapis: www.vilkmerge.eu. pasižiūrėkite, ten ir tekstas ir TV, dėl interviu tai visada susitarsime atskirai nes čia reikalingas filmavimas, vietoje ar pas mus ir susitarimas dėl sumontavimo bet tai tikrai ne šimtai. Julius