Kreipimasis i Vilniecius

  • Virmantas Galdikas
    Message 1 of 14 , Nov 1, 2009
    Sveiki visi,

    siunciu savo naujausia ideja ir kvietima Vilnieciams ir kvieciu
    pareiksti savo nuomone.

    Ar manote, kad galime tai teikti spaudai ir siulyti savivaldybei?

    --
    Pagarbiai

    Virmantas Galdikas

    tel. +370-698-49023
    virmantas.galdikas@...
    http://knol.google.com/k/virmantas-galdikas/finansin-kriz-ar-treiojo-pasaulinio/1rerd3v3i3lg/2
    http://knol.google.com/k/virmantas-galdikas/vizija-pagal-tem%C4%85-lietuva-1009-2009-kas/1rerd3v3i3lg/15#
  • Zigmas Bigelis
    Message 2 of 14 , Nov 1, 2009
      Virmantai
      Labai puikiai prasyta - tai dvasios sauksmas.
      Noreciau pasiulyti kai kuriuos strukturinius patobulinimus:
      1. Pirmame paragrafe ir paskutiniame labai traumpai ir aiskia suformuluotas pasiulymas.
      Po to teskte eina pasiulymo pagrindimas ir jo detalizacija.
      Gerai, kai jie labai aiskiai issiskiria.
      Bet strukturizacija - tai man patinkanti sistema.
      Kito tipo zmones to gal ir nelabai nori.

      2. As siycaiu ne tik kuna ir mointi, bet
      kuna, minti ir siela.

      Spaufdai - gal labaisusiai tiktu "Atgimimui", nes
      laikrasciuose tai netiktu
      arba reikia labai stipriai sutrumpinti..

      Zigmas

      [Attachment(s) from Virmantas Galdikas included below]

      Distance learning lecturer
      Vilnius Gediminas Technical University
      LITHUANIA
      370 655 27416
      Skype - zigmasb
      zigmasb@...

      My blogs:
      http://zigmasb.wordpress.com
      http://kreeo.com/blog/zigmasb

      Personal website http://www.ziki.com/en/zigmasb
      My CV http://www.biographicon.com/view/z0l6g/Zigmas_Bigelis

    • Kestutis
      Message 3 of 14 , Nov 1, 2009

        Idëja yra puiki, nors ir nuosmukio aplinkoje. Kaip tai daryti? - 1.sukaupti iniaciatorius, 2.gauti mero pritarimà (reikia kreiptis oficialiai, kad jis atidarytø spec.sàskaità, o jûs ágautumëte visuomeniniø auditoriø statusà ir beliktø reklama, nes patiems áteisinti fondo "Padëk kiemsargiams" sàskaità bûtø pakankamai vargo). Kita vertus reikia tvarkytis ir patiems. Pikta, kad prie vilnius.lt tinklapio nëra idëjø forumo, kur vieðai tai bûtø galima apsavarstyti dalyvaujant ir merui - viskas iðsispræstø naujos komunikacijos pagalba per minutes. Dabar gi reikës valandø. Kiek kainuoja Tavo valanda?

        Dar yra savivaldybiø asociacijos tinklapis - irgi be vieðo forumo.

         --- In veiktiplaciau@yahoogroups.com, Virmantas Galdikas <virmantas.galdikas@...> wrote:

> [...]
        > pareiksti savo nuomone.
        >
        > Ar manote, kad galime tai teikti spaudai ir siulyti savivaldybei?

      • Irena Buinickaitė
        Message 4 of 14 , Nov 1, 2009
          Pritariu ir oalaikau.Pasiulyma reiketu pristatyti i savivaldybe
          merui.,finansu ministeerijai ir vyriausybei.Irena

        • Valdas
          Message 5 of 14 , Nov 1, 2009
            Labai keistas pasiūlymas. Tuo keliu einant, galima į mėnesį atidėti po kelis litus mokytojams, po kelis litus medikams, policininkams, bibliotekininkams, kultūros darbuotojams ir t.t.  Palikim biudžetą tik savivaldybės biurokratams apmokėti.  Solidarumo idėja labai reikalinga, bet prie problemos einama visiškai ne iš tos pusės.
            Valdas

> [...]

            > pareiksti savo nuomone.
            >
            > Ar manote, kad galime tai teikti spaudai ir siulyti savivaldybei?

          • gintaras visockas
            Message 6 of 14 , Nov 1, 2009
              Internetinis portalas www.slaptai.lt gali padeti, suteikdamas tribuna ar parengdamas videoreportazus, videointerviu. Taciau visiskai be jokio uzmokescio mes dirbti tikrai negalime.
              Pagarbiai
              Gintaras Visockas
              VSI Videostudija "SLAPTAI" direktorius
              www.slaptai.lt redaktorius
              8 687 90 497

              Message 7 of 14 , Nov 2, 2009
                Gerbiamas Gintarai,
                Pasiulymas keistas tik todel, kad mes iprate apgautineti save ir kitus. Taip jau mus ismoke. Visos ekonomines tiesos pagristos netikromis vertybemis, nes jos ignoruoja ir skatina pamirsti visa kas yra tikra.

                Del pinigu, tai siuo metu tikrai nesu igalus sumoketi. Esu pats pakankamai prasiskolines ir nematau jokiu prosvaisciu skolas sugrazinti, jei kardinaliai ko nors Lietuvoje nepakeisime.

                Sis saviapgaules liunas mus visus itraukia vis giliau ir taip didina susipriesinima, kuri kolektyviai galetume lengvai iveikti. Dabar bekovodami vieni su kitais (pastebekit - del geresnio duonos kasnio ["kodel jam mokami pinigai, o ne man, ir pan."] , turto ir kas zino dar del ko) mes silpnejame ir prarandama paskutines galimybes iveikti krize taikiai. Jei ir prasidejo saudymai, tai dar tik pirmasis pavasario griaustinis pries ateinancias audras...
                Virmantas

                Sveiki,

                Message 8 of 14 , Nov 2, 2009
                  Ðá kreipimàsi galima pasvarstyti plaèiau ir idëjø dienos metu:

                  Lietuvos idëjø diena - jau èia pat.
                  http://www.mesdarom.lt/
                  http://docs.google.com/Doc?docid=0AYEHcTxW688eZGc4anM3OWNfN2Y0eDR0NzV3&hl=en

                  Toliau - Estijos patirtis

                  Estijoje 2009 m. geguþës mënesá ávyko respublikinë idëjø kampanija "Manoji Estija", kurioje þmonës pasiûlë daugybæ ávairiausiø idëjø ir jø ágyvendinimo bûdø. Daugelis dalyviø patvirtino, kad "smegenø ðturme" surado bendraminèiø, su kuriais susitarë vël susitikti artimiausiu metu, kad realizuotø savas konkreèias idëjas.
                  Viena jø - "Pagalbinës" senelës ir seneliai
                  Pavyzdþiui Saaremoje, Kuresarëje, diskusijoje - "Ateities muzika" buvo iðkelta pagalbininkø seneliø paieðka. Ði idëja apjungtø jaunesnës kartos poreikius su vyresnës patirtimi, kuri savo rûpesèiu apsuptø vaikus. Pastangø apjungimas ámanomas per savivaldybæ ar per "Ðeimø sàjungà".
                  Chaljalos mokykloje nuspræsta rengti pastovius moksleiviø disputus, kur jie galëtø aptarinëti mokyklines problemas.
                  Ádomiø idëjø pasiûlyta Talino kûrybiniame centre Teliskivi. Sumanyta parengti skatajutes áspëjanèias vairuotojus apie ne vietoje pastatytus automobilius ir primenanèias, kad reikia skaitytis su dviratininkais ir pësèiaisiais su vaikø veþimëliais. Ten pat pasiûlyta sukurti rajono þemëlapá, kuriame bûtø paþymëti patogiausi dviratininkø marðrutai ir takai.
                  Kalamaja ir Pelgulino gyventojai nutarë organizuoti kassavaitinius "smegenø ðturmus".
                  "Atliekø klubas"
                  "Mes pasiûlëme sukurti "Atliekø klubà" ir jau pokalbio metu suradome 14 vienminèiø, kurie buvo pasiruoðæ prisijungti prie klubo, o po keleto minuèiø mûsø jau buvo 25. Bendras tikslas - visoje Estijoje sukurti pilieèiø besirûpinanèiø ðvara tinklà ir organizuoti talkas" - pasakë pernykðtës ðvaros akcijos "Darom 2008" dalyvis buvæs minèiø dirbtuvëje Nacionalinëje bibliotekoje Kadri Alikkmiae. (tæsinys -Read more)
                  Toje diskusijoje dalyvavæs Aplinkos ministerijos Atliekø skyriaus vedëjas Peter Eek sveikino iniaciatyvà:"Að jau laukiau, kad estijoje atsirastø pilieèiø susivienijimas, besirûpinantis atliekø problema ir kad ja taptø suinteresuoti atliekø perdirbimu ar panaudojimu atitibkanèiu pilieèiø poreikius".
                  Smegenø ðturme dalyvavo virð 11 tûkst. þmoniø, o tai yra 48 proc. daugiau nei buvo registruotasi. Visoje Estijoje 409 oficialiø "idëjø dirbtuviø" vyko diskusijos, palaikomos organizatoriø ir vedanèiøjø. Vyko ir internetinis disputas, ir atsirado vietinës iniaciatyvos 85 "dirbtuvës".
                  Pradiniam diskusijø momentui buvo uþregistruota daugiau nei 7400 dalyviø. Pabaigoje diskusijø dalyviø kiekis siekë apie 11 tûkst. Nepilnameèiø kiekis kai kur siekë du procentus - Taline beveik 1 500.
                  Didþiausiose diskusijose dalyvavo 170 - 469 þmonës.
                  Daþniausiai aptarinëtos temos:
                  1 Kooperacija ir bendradarbiavimas (110)
                  2 Kaimo gyvenimas (96)
                  3 Verslas ir darbo vietos (76)
                  4 Dvasinës vertybës ir kultûra (71)
                  5 Iðsilavinimas ir mokymasisi visà gyvenimà (57)
                  Aptarinëtos ir vietinës temos, kurioms surasti praktiniai sprendimai. Pavyzdys -kaip padëti kaimo vietovëje organizuoti ðiukðliø rûðiavimà.
                  Apgalvotos ir temos iðplaukiavèios dvasinëje pilietinëje terpëje - kaip sukurti Estijoje daugiausiai galimybiø, kad dþiaugtis ir dþiuginti kitus?
                  (parengta pagal Estijos -þiniasklaidà).

                  Siuntinëkite tekstà kitiems - pageidautina 7 paþástamiems su praðymu, kad iðplatintø kitiems 7 paraginant platinti toliau - ir t.t

                • adelinapulkauninkaite
                  Message 9 of 14 , Nov 3, 2009

                    Manau, kad idėja verta platinimo ir ją reikia platinti visais įmanomais būdais. Gintarai, o kodėl reikėtų sumokėti už reportažus www.slaptai.lt? Krizė slegia ir jūsų tinklapį?

                    Pagarbiai,
                    Adelina
                  • gintaras visockas
                    Message 10 of 14 , Nov 3, 2009
                      Gerb. Adelina,
                      Vadovaujuosi principu, kad zurnalisto darbas - tai toks pat darbas kaip ir mediko, mokytojo ar kiemsargio. Uz ji turi buti sumoketa. Slaptai.lt islaikymas kainuoja, filmavimo kamera - kainuoja, videointerviu montavimas - uzima laiko. Beje, mane ismoke montuoti ir deti i interneta videointerviu - ne uz dyka. Todel labai nustembu, kai kai kas stebisi, jog prasau atlyginimo uz atlikta darba - paskelbta teksta ar videointerviu. Galu gale mano vienintelis pragyvenimo saltinis - zurnalistika. Ir jei as is sio darbo nepragyvensiu, vadinasi, bankrutuosiu.
                      Zodziu, ekonomine krize - cia nieko deta. Tiesiog kai kas is musu dar masto sovietiskai. Mane aprasyk, mane nufilmuok, pagarsink mano organizacija, zodziu, padaryk man paslauga, o as tau uz tai niekaip neatsilyginsiu. Tokia nuostata man nepriimtina. Nera nemokamos duonos, nemokamo benzino, todel nera ir nemokamu zurnalistiniu paslauga. Islaidas kazkas vis tiek turi apmoketi. Arba prenumeratoriai, arba skaitytojai, arba pasnekovai, arba pats zurnalistas.
                      Gintaras

                      Sveiki,

                      Message 11 of 14 , Nov 3, 2009
                        Gerb, kolegos,

                        pilnai sutinku su Gintaro mintimis, kad kiekvienas darbas turi buti apmoketas. Klausimas kyla tik vienas - kas apmokes? Jei galime kaip grupe asmenu suorganizuoti Gintaro darbo finansavima, ar gauti is kokio fondo ir pan., tam, kad galetume paskleisti savo mintis ir idejas, kurios visiems pagerins gyvenimo salygas (visiems, tai apims daugiau zmoniu ir ne tik tuos, kuriems mokes, kurie nores skelbti savo idejas, bet ir tiems, kurie abejingai laukdami, gaus naudos ir tada pasakys tai, kad gyvenimo salygos pagerejo, ko jus is musu norite, jus cia nieko deti, kad mes geriau gyvename...).

                        Zodziu, as ir toliau pletoju minti, kad mums reikia kooperuotis. Konkreciu sprendimu kol nepazisti asmeniskai zmoniu padaryti sunku, ypac, kai truksta informacijos apie kiekvieno galimybes ir norus. Bet, gerbiamieji, bendraukime, dalinkimes mintimis ir tada netycia isryskes vienoks ar kitoks sprendimas. Is patirties zinau, net ir budamas didziausiu genijum, zmogus isminties semiasi is aplinkiniu. Net ir genijai zino ne viska...

                        Siulau kolektyviai siame forume apsvarstyti problema, kaip mes kartu galim Gintaro darba paversti visuomeniskai naudinga veikla ir neversti jo badauti bei bankrutuoti. Jei reikes, tai galim suorganizuoti specialius tematinius susitikimus - tai pades mums vienas kita geriau pazinti ir laisviau bendrauti.

                        Virmantas

                        gintaras visockas wrote:

[...]

                        Sveiki,

                        Message 12 of 14 , Nov 4, 2009

                          sutinku, darbas turi buti kazkaip apmoketas. Manau, jei ruosiames finansuoti Gintaro videointerviu, butu gerai zinoti, kiek tai kainuotu. Gintarai, kiek reiketu jums sumoketi uz viena reportaza? Kiek reportazu, videointerviu sia tema padarytumete?
                        • gintaras visockas
                          Message 13 of 14 , Nov 4, 2009
                            Sveiki, Virmantai,
                            Pirmiausiai dekoju uz supratima ir palaikyma. Antra, noriu pabrezti, jog dalyku, kurie nesutampa su mano paziuromis, is viso nedarau, nedarau net uz didelius pinigus. O padoriems, saziningiems, visuomenes ir valstybes reikalais susirupinusiems zmonems mielai taikau nuolaidas, kai ka darau ir uz dyka.

                            Mano preliminarios kainos mazdaug tokios. Jei norite portale www.slaptai.lt pastoviai, reguliariai, be sutrumpinimu ir korekciju skelbti savo straipsnius, laiskus, komentarus, prasyciau per menesi 100 lt (galima pasirasyti ir sutarti, sakykim, pusei metu, kad Jums butu ramiau, tada butu 600 litu). Turiu oficialia saskaita kaip VSI direktorius. Tokiu atveju mano portale per menesi galetumete paskelbti iki 30 savo straipsniu (portala atnaujinu kasdien, iskaitant sestadienius ir sekmadienius, nebent bunu isvykes kelioms dienoms i komandiruote, bet tada pavaduoja administratorius, kuris bet kada gales ideti svarbu teksta). Paskelbtas tekstas mazdaug 4-ias paras isbuna pirmame puslapyje, paskui keliauja i aktualijas ar i kokia kita specialia rubrika. Taigi tekstai neismetami.
                            O videointerviu oficiali kaina - 250 litu. Videointerviu paprastai turetu buti ne ilgesnis nei 30 minuciu, nes ilgesniu ziureti zmones tiesiog nemegsta. Pokalbyje galite dalyvauti vienas ar su kolegomis (ne daugiau 5 asmenu). As galiu buti kaip vedantysis ir kadre, ir uz kadro. Temas is karto apsitartumeme. Videointerviu netrumpinu, nekarpau, tarsi butu tiesioginis eteris. Tas interviu 1-ame puslapyje isbubna irgi apie tris keturias paras, paskui keliauja i videonaujienas. Mano patirtis byloja, kad videointerviu geriausia efekta duoda, kai jie buna reguliarus. Sakykim, karta per savaite ar karta per dvi savaites. Tokiu videointerviu galiu daryti daug. Esant reikalui, kasdien. Taip pat filmuoju ir piketus, ir idomiausius momentus is konferenciju. Nufilmuotu videointerviu anonsai reklamuojami youtube (3 - 4 minuciu istrauka su nuoroda i slaptai.lt, ten turiu kanala videoslaptai). Jei musu draugyste butu pastovi, reguliari, video galeciau daryti ir siek tiek pigiau, be to, tuos video reklamuociau per ELTA, BNS ir kai kuriuos kitus man prieinamus leidinius.

                            Kita savaite per LRT bus reklamuojamas mano portalas dvi savaites is eiles pirmoje dienos puseje per aktualijas, spaudos apzvalgas, Savukyno, Dapkaus ir kitu laidas. Ta teksta, kuris dabar bus skelbiamas, ateityje bus galima koreguoti.

                            Pagarbiai
                            Gintaras Visockas
                            8 687 90 497

                            Sveiki,