del rinkimu

  • EKVJUC
    Message 1 of 1 , Jun 5, 2009
      Jei dar nesat apsisprendę už ką atiduoti savo balsą rinkimuose į Europos Parlamentą, ar, taip kaip aš :), neturėjot laiko plačiau pasidomėti priešrinkimine agitacija, gal Jums būtų naudingas žemiau laiške esantis Vysk. M. Valančiaus Blaivybės sąjūdžio pasiūlymas reitinguoti išvardintus 11 sąrašo kandidatus. Pakvieskit dalyvauti rinkimuose ir savo draugus!

      Pagarbiai

      Audronė Anušauskienė