Re: [veiktiplaciau] Altruizmas: tai idomu

  • EKVJUC
    Message 1 of 1 , Mar 7, 2009
      Sveiki,
      Diskusija gali vykti, kai yra bent dvi skirtingos nuomonės. Arba bent vienas
      imituoja skirtingą nuomonę. O čia, įtariu, visi pritaria?
      Iš tikrųjų, bent jau kaimo bendruomenės sąlygom matom, kad daug galima
      pasiekti dalijantis, net jei kažinko ir neturi...Ir priešingai, tie, kas
      laikosi įsikibę savo turtelio (neik per mano žemę, nemindžiok pievos, pasimk
      iš mano daržo savo vištą/karvę :) - turi mažiau galimybių :))

      Šiemet gal pirmi metai, kai galėjom sau leisti daugiau aukoti visai
      altruistiškai, be kokio tai išskaičiavimo. Tiesiog prisiminėm, kaip buvo
      gera gauti kitų pagalbą kažkada, kai labai reikėjo. Todėl drįstu teigti, kad
      altruizmas gali plisti tik tada, kai yra tam tikras kiekis besiaukojančių,
      altruistiškai besielgiančių asmenybių, kurios tai paskatina. Gaunasi kaip ir
      grandininė reakcija.Panašiai kaip su tuo drugelio sparnų plazdenimu,
      sukeliančiu griūtį kažkur toli. Arba su Andriaus taikos piramide. Šis
      atvejis rodo, kad galima ne tik modeliuoti, bet ir realiai įgyvendinti
      modelius.

      Įdomus pats faktas, kad tai nagrinėjama. Taip pat dėl religijų.Labai
      pritariu :)

      Audronė
      -----