Re: [veiktiplaciau] Kviečiame rengti ir žais ti Kaziuko mugės žaidimą

    Message 1 of 8 , Mar 5, 2009
      Audrone,
      Tai puiku! Labai laukiam jūsų ir taip pat jūsų kūrybos! dainų, muzikos,
      šokių, eilėraščių ir ką besugalvotumėte!
      Andrius

      EKVJUC wrote:

      > Šiandien buvo susirinkus Eičiūnų bendruomenė ir nutarė, kad galėtų
      > koks 10 folkloristų kaimiečių -miestiečių atvažiuoti į MS virvės
      > panešiojimą.:) Mums būtų gerai, kad tai vyktų šeštadienį nuo 15.30. Ar
      > ne per vėlu?
      >
      > Audronė

    • EKVJUC
      Message 2 of 8 , Mar 5, 2009

        Gerai, tai pasakysiu, kad visi ruoštųsi!

        A.

      • news.zilvinas@hotmail.fr
        Message 3 of 8 , Mar 6, 2009

                  Brangus "Minciu sodo" puoseletojai,

                  nuosirdziai Jus kvieciame i Kovo -11 osios minejima Signataru namuose. Kvietimas prisegamas.

                  Pagarbiai,

                  "Draugijos Pilis"

                    valdybos narys

                   Zilvinas Radavicius

                    Tel. 8 670 87328.

        • EKVJUC
          Message 4 of 8 , Mar 6, 2009

            Neseniai grįžo Zenonas iš Vilniaus, panašu, kad jau jam gali būt gana Vilniaus ir kaziuko. Tai dabar jau nežinau kaip rytoj pasielgsim, ar atvažiuosim. Jis mano, kad nuvažiuotume per vėlai. Žiūrėsim gal koks oras :)

            Bet kuriuo atveju linkiu linksmo jomarko visam Vilniui!

            Audronė

            EKVJUC wrote:

> [...]
            > koks 10 folkloristų kaimiečių -miestiečių atvažiuoti į MS virvės
            > panešiojimą.:) Mums būtų gerai, kad tai vyktų šeštadienį nuo 15.30. Ar

          • SVARBI INFORMACIJA
            Message 5 of 8 , Jun 21, 2009
              Brangieji,

              2009-06-23, 14.00 val.  Lietuvos bajorų rūmuose  (Žalioji aikštė 2a, Trakų Vokė,Vilnius) bus atidaryta Vilniaus mokytojų ir menininkų darbų paroda- "Vasaros spalvos Bajorų dvare". Bus eksponuojami jų sukurti paveikslai ir nuotraukos. Maloniai kviečiame apsilankyti.

              Pagarbiai, Žilvinas Radavičius

            • Valdas Rutkūnas
              Message 6 of 8 , Nov 8, 2009
              Sveiki, kviečiu patiems pasinaudoti, o kartu ir palaikyti gyvą kultūrą, kurios dabar labiausiai trūksta Lietuvai.

              Valdas