RE: [veikt iplaciau] Šeštadienį , 12:00 su sitinkam U župio kavi nėje

  • news.zilvinas@hotmail.fr
    Message 1 of 4 , Feb 27, 2009
      Didziai gerb. pone Tomasz,

      Man labai patinka Uzupio kavine, taciau del objektyviu priezasciu rytojaus susitikime dalyvauti negalesiu. Mielai stengsiuosi dalyvauti kituose renginiuose.

      Pagarbiai, Zilvinas

      išbandykite likusias "Windows LiveT" dalis. Daugiau negu paštas - "Windows LiveT" toli peržengia jūsų pašto dėžutės galimybes. Daugiau nei pranešimai