Re: [NSTA] Pradedama tarptautine parasu rinkimo akcija pries abortus

  • EKVJUC
    Message 1 of 4 , Nov 3, 2008

      Pati peticija yra čia http://www.c-fam.org/publications/id.95/default.asp. Jei teisingai supratau, galima pasirinkti pageidaujamą kalbą ir pasirašyti internete arba galima  atspausdinti, pasirašyti ir išsiųsti paštu. Bet nereikėtų dubliuoti parašų. T.y. pasirašyti galima vieną kartą.

      Kviečiu pasirašyti ir persiųsti šią informaciją draugams ir pažįstamiems, kurie galėtų pasirašyti.

      Audronė
      Message 2 of 4 , Nov 4, 2008

        Mano isitikinimu abortu draudimu kaip tai baisu ir nezmoniska bebutu, nieko nepasieksi. Siulau inicijuoti "Vaiku globeju" organizacijos su galima valstybine parama ikurimo klausima auksciausiu lygiu. Jo esme butu tai, kad pastaroji apsiimtu (uz valstybine alga zinoma) aukleti ir auginti tuos vaikus, kuriuos nori nuzudyti aborto metu issigimele motina. Nes jeigu ji nores ta aborta pasidaryti, ji vistiek ji pasidarys.
        Mano svietejiska pozicija butu taokia: "Nezudyk sito vaiko, atiduok ji mums. Mes duodame tau zodi, kad jis nebus nuskriaustas..."
        Taip mes galetume isgelbeti labai daug Lietuvos vaiku. Bet tam reikia patalpu, finansavimo ir pasisventimo.

        Pagarbiai, Žilvinas Radavičius
        www.radaviciai.lt

        To: algimantas@...; nsta@...; DTF_LT@...; NTAKK@...; minciu_sodas_LT@yahoogroups.com; veiktiplaciau@yahoogroups.com; ngo@...; doratauta@...
        From: ekvjuc@...
        Date: Mon, 3 Nov 2008 16:56:27 +0200

        Sveiki,
[...]

        --~--~------ ---~--~-- --~------ ------~-- -----~--~ ----~
        NSTA nariu elektronine konferencija
        -~---------- ~----~--- -~----~-- ----~---- ~------~- -~---

      • EKVJUC
        Message 3 of 4 , Nov 6, 2008

          Sveikas Žilvinai,
          Jūs teisus. Tai labai daugiabriaunė problema. Viena vertus, vaikai abortuojami todėl, kad tai įteisinta ir lengvai prieinama.Ir netgi tai pozityviai vertinama. Pvz. ne viena motina, auginanti keletą vaikų sulaukia pastabų, kam tiek vaikų augina? O jei bus uždrausta, tai visada atsiras kovotojų už to draudimo panaikinimą arba ieškos galimybių kitose šalyse.
          Dalis motinų gal atsisakytų abortų, jei būtų geriau finansiškai aprūpintos. Pvz. jei vaikelio išlaikymui būtų mokama bent pusiau tiek, kiek tenka vienam vaikui globos namuose ar tokioje organizacijoje kaip Jūs siūlot. Motinų čia nereiktų smerkti. Jos kaltos nė kiek ne daugiau kaip vyrai, tų vaikų tėvai. Juk jie ne išsigimėliai :), ar ne?
          Nors net ir esant sunkiai materialinei padėčiai, ne visos moterys renkasi abortą. Svarbiausia, manau, vertybinis nusistatymas -  tvirtai žinoti kas gerai, o kas blogai.

          Žemiau persiunčiu informaciją iš Nacionalinės Šeimų ir tėvų asociacijos e-konferencijos, t.p žiūrėkit prisegtukuose. Tai panašu į tai, ką Jūs siūlot:

          Netrukus Seimui bus siūloma įteisinti anoniminį
          gimdymą, kitaip sakant „gyvybės langelius“.

          „Gyvybės langeliai“ – tai laisvai prieinamos patalpos, kuriose būtų galima
          anonimiškai palikti vaikus. Skiriami šie „gyvybės langelių“ principai:
             1. Norintiems palikti savo kūdikį „Gyvybės langelyje“ reikėtų atverti
          langą ir įdėti vaiką į specialų lopšį. Apie jį turėtų būti pranešama
          paspaudus skambutį.
             2. Motinos, anonimiškai paliekančios kūdikius, nebūtų traukiamos
          baudžiamojon atsakomybėn.
          Lietuvoje tokius langelius siūloma įrengti ligoninėse, greitosios pagalbos
          punktuose, vaikų ir kūdikių globos namuose. Tikimasi, kad šie siūlymai,
          jei būtų priimti, padėtų kovoti su paskutiniu metu itin sparčiai
          daugėjančiais atvejais, kai tėvai mažuosius tiesiog pameta ir palieka
          likimo valiai. Toks  „gyvybės langelių“ principas jau galioja kai kuriose
          užsienio šalyse, pvz. Vokietijoje, Lenkijoje, Japonijoje.
          Plačiau apie visa tai galite pasiskaityti straipsniuose
          prie „prisegtų dokumentų“.

          Audronė

          .

        • news.zilvinas@hotmail.fr
          Message 4 of 4 , Nov 6, 2008

            Labas Audrone,

            Neseniai aš išgyvenau labai sudėtingą psichologinę dramą kuomet vyko ginčas dėl mano vėžiu sergančio šuns gyvybės išsaugojimo tarp manęs ir mano artimųjų, kurie laikėsi pozicijos mano augintinį Toto užmigdyti. Aš laimėjau nes vakar šuniui buvo atlikta priekinės kojos amputacija ir taip buvo jam suteiktas šansas gyventi.
            Man labai šlykštu, kuomet žmonės kalba apie abortų legalizavimą ir patys tiesiogiai dalyvauja šiame procese. Aš negerbiu tokių žmonių. Vieno suprantu, kad joks abortų uždraugimo procesas nepavyks be tam tikrų įstatyminių aktų: 1) nepageidaujančiai kūdikio motinai turi būti suteikta galimybė tokį vaiką atiduoti į specialius šiam reikalui sukurtus vaikų namus, 2) nelegalus abortas turi būti prilygintas sunkiausio laipsnio žmogžudystei ir visiems jį atlikusiems antžmogiams: šundaktariams ir šios paslauos užsakovei -gimdyvei, turi grėsti įkalinimas iki gyvos galvos nepaisant, kokioje šalyje ji tą abortą padarė, grėstų įkalinimas iki gyvos galvos.
            Tik tuomet abortų uždraudimas įgautų prasmę. Kolkas mūsų teisė yra aukščiausioje dvasios išsigimimo viršūnėje: irgi matai, nurodoma kokio laikotarpio vaisių galima žudyti, o kokio ne. Man išties nemalonu apie tai kalbėti.

            Žilvinas

            To: veiktiplaciau@yahoogroups.com