"Minčių sodo" sueiga vasario 16 -17 Eičiūnų kaime

    Message 1 of 3 , Jan 28, 2013
      Linkėjimai visiems iš Eičiūnų kaimo, netoli Butrimonių, Alytaus rajone,
      maždaug 70 km nuo Vilniaus ir nuo Kauno.

      Jau keturios savaitės kaip čia gyvenu pas Vervečkų šeimą. Rašau knygutę
      apžvelgiančią, ką gyvenime esu išmąstęs, vaikystėje užsimojęs viską
      žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti. Gaunasi "sąvokų kalba", tai yra,
      kalba ne žodžiais, o esmėmis, prasmėmis, sandaromis, vertybėmis,
      gvildenimais, išsiaiškinimais ir visa ką tik begalėtumėme išsakyti
      besąlygiškai.

      Ketinu po truputį čia įsikurti. Numatau gyventi čia rudenį ir žiemą, o
      pavasarį ir vasarą triūsti Čikagoje tarp juodųjų, ten siekti šviesuolių
      bendrystės, ar kaip Kristus skelbia, dangaus karalystės, tiesiog amžino
      ugdymosi, brandos, gyvenimo jau čia ir dabar.

      Padedu Daliai Jusienei rengti vasario 16 dienos šventę, šeštadienį,
      Eičiūnų koplyčioje, po mišių. Mišios 15:00.

      Kviečiu tą savaitgalį apsilankyti ir dalyvauti "Minčių sodo" sueigoje.
      Kas mus domintų? Numatau:
      * 15:00 Mišios
      * 16:00 Vasario 16-osios minėjimas. Kviečiame įsijungti su močiutes
      jaudinančiomis dainomis, muzika, eilėmis, vaidyba ir kita kūryba.

      Toliau galim rinktis kultūros židinyje ir pas Vervečkas. Mane domina:
      * Pristatyti "sąvokų kalbą" kurią aprašau. Aptarti, ką iš jos būtų
      paprasčiausia ir vaisingiausia taikyti pradžiai.
      * Pasidalinti savo kūryba.
      * Pamąstyti, kaip kurti, kad kūryba būtų prasminga. Ar sąvokų kalba
      galėtų nors kiek padėti? Bandyti kažką sukurti.
      * Pasimokyti folkloro, dainų ir šokių. Vervečkų šeima labai linksma!
      * Pasitarti, kokia ateityje galėtų būti "Minčių sodo" veikla.
      * Apmąstyti galima veikla Čikagoje su juodaisiais, gal užmegzti ryšius
      su mūsų kaimu arba su Užupiu?
      * Pristatyti, ką sužinojau apie lietuvių vaidmenį sumanant Holokaustą.
      Pamąstyti, kaip tokius klausimus prasmingai nagrinėti ir pristatyti,
      kaip įtraukti visuomenę? Ar įmanoma tokiais klausimais augti
      doresniais? Ar gali koks nors sumanymas sulaukti paramos?
      * Pristatyti savo meną, "Dievo Dievą" (Dievo protą, Dievo veidą), kurį
      pristačiau Čikagoje ir kuriu toliu. Drobes tapysiu Užupyje vasario
      mėnesio pabaigoje ir kovo mėnesio pradžioje.
      * Galėtumėme sekmadienį pasivaikščioti ir aplankyti skulptorių, tapytoją
      Algirdą Judicką.

      Man visa tai būtų įdomu. Ir taip pat kas jus domina.

      Galime nakvoti pas Vervečkas. Prašyčiau 25 litų už nakvynę ir maistą,
      arba susitarkime, ką leidžia galimybės.

      Kviečiu atsiliepti!

      +370 646 56437
      http://www.ms.lt
      http://www.selflearners.net
    • sirena@...
      Message 2 of 3 , Jan 30, 2013
        Kadangi Jūsų portalas neabejingas okupacijų metais įvairių spalvų okupantų
        ir jų parankinių naikintiems kaimams, žudytiems taikiems gyventojams,
        siunčiu fragmentą savo sukauptos medžiagos apie sovietinių diversantų ir
        panašių gaujų tereoristinę veiklą nacių okupacijos metais. Šis epizodas
        rodo, kaip žudikai "persistengė" ir netgi susilaukė maskvos pabarimo.

        Sausio 29-ąją sukako 69 metai nuo Kaniūkų skerdynių.
        Šiame straipsnyje paskelbta Lietuvoje nepublikuota medžiaga - vieno Kaniūkų
        žudynių dalyvio prisipažinimas. Į Lietuvos bibliotekas tokie tekstai apie
        lietuvių ir lenkų valstiečių žudynes, vykdytas sovietų užsakymu,nepatenka
        - nepraeina per pokomunistinės cenzūros tinklą.

        http://www.slaptai.lt/gyvenimo-skandalai/6651-sausio-29-oji-kaniuku-skerdyniu-dalyvio-prisipazinimas.html

        Nuoširdžiai
        Irena Tumavičiūtė
        Message 3 of 3 , Jan 30, 2013
          Irena, ačiū už laišką. Vikipedijjoje buvau parašęs kiek apie šias
          skerdynes:
          http://lt.wikipedia.org/wiki/Kani%c5%abkai_(Šalčininkai)
          Dabar pridėjau jūsų atsiųstą nuorodą. Ačiū,
          Andrius Kulikauskas, ms@..., +370 646 56437