Gražvile, Algi, George, linkėjim ai iš Eičiūnų kaimo!

    Message 1 of 1 , Jan 10, 2013
      Gražvile, Algi, George,

      "Kaime žydi abrikosai" šventė labai gražiai praėjo, įkėliau pora vaizdo
      įrašų: http://www.internetinetv.lt

      Šiuo metu intensyviai rašau savo filosofiją, kiek gyvenime esu išmąstęs,
      tad kelias savaites manau labai mažai su kuo bendrausiu.

      Vasario viduryje tikiu Užupyje man mėnesiui paskirs kambarėlį, kuriame
      galėsiu tapyti savo dideles drobes, tęsti http://www.selflearners.net
      puslapyje matomą darbą, kurį paskui pakabinsiu Čikagoje. Į Čikagą
      išskrisiu kovo mėn. 14 d., tikiu prieš tai surengti parodėlę.

      Bus smagu susitikti Užupyje ir taip pat manyčiau kada čia kaime, bet
      pirma parašysiu savo knygutę. Paskui bus smagu aptarti.

      Ačiū už laiškus!

      +370 646 56437

      2013.01.05 06:21, Grazvile J rašė:
      > Labas, Andriau,
      > nustebau pamačiusi tavo laiške, kad Eičiūnuose esi !!
      > - ir dar kvieti į renginį .
      > Todėl noriu paklausti, ar yra kas važiuotų iš Vilniaus, o jei ne,
      > ar būtų, kas atvažiuotų pasitikti iš artimiausios stotelės, kur važiuoja
      > autobusai Vilnius-Alytus?
      >
      > Gražvilė J. (B. )

      Sveikas Andriau
      mane sunkoka kuo nors nustebinti, bet šį kartą, šioje situacijoje, tau,
      Andriau, pavyko, kaip sakoma tam tikruose kultūriniuose sluoksniuose:
      UŽSKAITAU...
      ...tik prieš pora dienų mes su George apie tave pakalbėjome, galvojom su
      tavim susitikti po metų pabaigos/pradžios šurmulio, o pasirodo tu vėl
      išvykai.
      Ką gi, linkiu rezultatyvių naktišokių, gero abrikosų-žiemkenčių derliaus,
      racionalaus meno ir matematikos santykio.
      ...ir aišku tikiuosi susitikti dar šiais metais
      Algis