Re: Kaip atsiliepti tautinei paniekai?

    Message 1 of 2 , Dec 16, 2012
      Dainiau,

      Ačiū, kad atsiliepei ir paaiškinai. Pasidalinu tavo atsakymu, taip pat
      išversiu Grant Gochin'ui. Tavo ir Audronė laiškai mane gerai nuteikė, kad
      mes nesam žydams abejingi. Manau, tačiau, kad ne patys žydai kalti dėl
      antisemitizmo. Visgi, matau, kad mūsų lietuvių tarpe šiais laikas tarpsta
      savotiškas, nereikalingas, gal kadaise nebūdingas, antisemitizmas, ir tuo
      pačiu nesame įsisąmoniję lietuvių pritarimą ir abejingumą išžudant
      Lietuvos žydus. Trečiadienį buvo Genocido tyrimo centre, kalbėjau su
      vadove Terese Birute Burauskaite, sovietų laikais buvusia disidente. Jai
      papasakojau, kaip rašau straipsnius lietuvių kalba Vikipedijoje apie
      Holokaustą Lietuvoje, kaip ieškau talkininkų, ypač atskleisti lietuvių
      vaidmenį sumanant Holokaustą. Ji pareiškė, kad atsisako man bet kaip
      padėti. Aš paprašiau, kad nors pasakytų, kas genocido centre rūpinasi
      švietimu, tai sakė nepasakys, nenori manęs palaikyti ir nenori jų laiko
      gaišinti. Tikiu, rasiu, kas Lietuvoje domėtųsi.

      Audrone, taip, esu buvęs IX forte.

      Andrius

      Andrius Kulikauskas, ms@..., (773) 306-3807, http://www.selflearners.net

      Andriau, jaučiuosi kvailai, kai persiuntinėju laiškus, bet panašu, kad
      Jums ši diskusija naudinga...

      Šiandien važiavom pro šalia Kauno esantį IX fortą, kuriame yra memorialas
      žydų genocido aukoms atminti. Buvau ten kai mokiausi mokykloj. Ar esi
      pats ten buvęs?

      Linkėjimai

      Audronė