Re: Antisemitizmas Lietuvoje

    Message 1 of 3 , Aug 17, 2012
      Alevtinai, Raimundai, Andriau,

      Ačiū už laiškus. Pradėjau straipsnį "Holokaustas Lietuvoje":
      http://lt.wikipedia.org/wiki/Holokaustas_Lietuvoje
      Andriau, kaip manai, ar jis nešališkas? Laukiu pastabų.

      Alevtinai, man šiuo metu neprieinama Jono Mikelinsko knyga "Kada Kodėl
      taps Todėl?" Kokia jo pagrindinė mintis? Gal pacituotumėte?

      Raimundai, įtraukiau nuorodą į tavo paminėtą knygą. Vikipedijos
      straipsnyje sukūriau skyrelius "Tyrimai" ir "Vertinimai".

      Iš tiesų, mane domina, kaip lietuviai įvairiai vertina Holokaustą. Manau,
      prasminga surinkti. Gal kas turi nuorodų?

      Ačiū!

      Andrius

      Andrius Kulikauskas, ms@..., (773) 306-3807, http://www.ms.lt/sodas/

      ------------------------

      Gerbiamieji, pries rasydami ka nors apie holokausta, susipazinkite su musu
      literaturos klasiko Jono Mikelinsko knyga: Kada Kodėl taps Todėl?:
      holokaustas be politikos ir komercijos / [įž. str., p.
      VII-XV, R. Grigo]. Vilnius: Mintis, 2004.

      Autorius, kuriam dabar 90 metu, pats savo akimis mate holokausto ivykius,
      o knygoje ir viska analizavo.

      Gerbiamas Andrius, noredamas atlikti reikalinga darba, gali uzlipti ant
      minu, kuriu primete NKVD bei Zurofas.

      Pagarba ir linkejimai,

      Alevtinas Grauslys