Re: Rašau Vikipedija puslapius apie litvakus ir holokaustą

    Message 1 of 3 , Aug 14 10:27 AM
      Ronaldai,

      Ačiū už skatinimą. Radau komisijos tyrimų bazę:
      http://www.komisija.lt/lt/body.php?&m=1190823881
      joje radau ir Vytauto Toleikio straipsnį, kaip romus žudė. Jį panaudojau,
      kaip šaltinį Vikipedijos straipsniui apie čigonų išžudymą, kurį pradėjau:
      http://lt.wikipedia.org/wiki/Pharrajima

      Ar komisijos tyrimai ir išvados yra visuomenės turtas, tai yra, ar ji
      nevaržoma autorinių teisių, ar ja gali visi laisvai naudotis, pavyzdžiui,
      iš jos daryti Vikipedijos straipsnius, kad nereikėtų be reikalo
      perrašinėti? Aš panaudodamas tuo pačiu pridėčiau nuorodą.

      Ar turite archyvinių nuotraukų, nevaržomų autorinių teisių, skaitmenine
      forma?

      Ačiū už vertingą medžiagą ir reikalingą darbą!

      (773) 306-3807
      http://www.selflearners.net

    • sirena@dtiltas.lt
      Message 2 of 3 , Aug 18 12:44 AM
        Gerbiamasis Andriau,
        rašant apie čigonus, Jums gali praversti papildoma informacija, susijusi
        su faktais apie čiginus ir šigonų holokaustą. Pasauilio muziejuose jis
        minimas. Tik Lietuvoje ar koncentracijos stovyklose žuvusių Lietuvos
        čigonų skaičius tikrai netyrinėtas. Pasaulinėje literatūroje nužudytų
        Europos čigonų skaičius svyruoja tarp pusės ir vieno milijono. Apie tai
        galima pskaityti Normano Finkelsteino knygoje "Holokausto industrija".
        Vokietijoje minint nacionalsocializmo aukas praėjusiais metais visų
        holokausto aukų vardu kalbėjo romų atstovas. Apgailėtina i gėda, kad
        Lietuvos valdžia net nesvarsto čigonų kreipimosi dėl holokausto. Čigonus
        paremiančią rezoliuciją yra priėmęs ir Lietuvos Sąjūdžio Vilniaus skyrius.
        Paaiekokite Sąjūdžio tinklalapyje.
        Nuoširdžiai
        I. Tumavičiūtė

        http://slaptai.lt/gyvenimo-skandalai/3676-kada-bus-minimas-lietuvos-cigonu-holokaustas.html