Prasmingi išgyvenimai?

    Message 1 of 2 , Jul 10 9:03 PM
      Sveiki! Linkėjimai iš Čikagos!

      Nagrinėju, kaip ir kodėl išgyvenimai tampa prasmingi? Gal kas turės
      minčių ar tiesiog pavyzdžių. Tikiu išsiaiškinti ir savo išvadas
      pristatyti nauju, dideliu, įspūdingu meno kūriniu.

      Galvojau, iš ko pragyvensiu šią vasarą? Save drąsinau dirbti gatvės
      menininku, paišyti portretus už aukas. Tačiau ne taip lengva rasti vietą
      mieste, kur būčiau laukiamas, nors ir turiu leidimą. Tad galvojau, reiktų
      susikurti apsiaustą, ir kažkokią drobę ar aplinką, pritraukti dėmesį ir
      susikurti savitą erdvę. Ir taip pat man rūpi kaip nors prasmingai
      užsiimti, mus įtakoti į gerą, gal tuo pačiu gvildenti ir šviesti.
      Aplamai, man rūpi puoselėti šviesią bendrystę.

      Tad susigalvoju mokytis improvizacinės komedijos. Čikaga būtent tokios
      vaidybos lopšys. Veikia klubai/mokyklos Second City, Improv Olympics,
      Comedy Sportz ir Annoyance Theatre. Mokausi pastarajame, įkyruolių
      teatre. :) Jau pradėjau antrą kursą aštuonių pamokų. Man iš pradžių buvo
      kiek nedrąsu, kadangi man vaidyba atrodydavo arčiau melo, kaip tiesos, tad
      jos vengdavau. Nu, bet jaučiu, kad turiu ką pasakyti ir kodėl, užtat
      lankščiau žiūriu, kaip?

      Šiaip tokie pastatymai man dažnai atrodo tušti, beprasmiški. O man rūpi,
      kad būtų prasminga. Tad sudariau sąrašą, ką prasmingo išgyvenau:
      http://www.ms.lt/sodas/Mintys/I%c5%a1gyvenimai
      kad turėčiau mintyj bevaidindamas. Ir visaip permąstau, kuo jie panašūs
      ir skirtingi? kaip juos dėsningai rūšiuoti ir aprėpti?

      Tuo tarpu dalyvauju Čikagos juodųjų kvartale, Englewood, "Imagine
      Englewood if..." židinyje. http://imagineenglewoodif.org Sutikau vaidinti
      JAV-ių prezidentą Abraomą Linkolną, kuris išlaisvino vergus:
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=1035

      Toje "Juneteenth" šventėje susipažinau su visuomenininke istorike, Sherry
      Williams, kuriai didelį įspūdį paliko mano menas "Dievo protas" ir mano
      vertybės. Ji pasikvietė mane į Pullman kvartalą, kuriame stovi istorinė
      gamykla, kurioje kadaise įrengdavo keleivinių traukinių vagonus. Gamykla
      dabar priklauso valstijai ir ji po truputį naudojama visuomeniniams
      renginiams. Manęs, kaip menininko paklausė, ką joje nuveikčiau?

      Aš drąsiai siūliau viduryj erdvės iškabinti didžiulį cilindrą. Viduje
      cilindro būtų mano paroda "Dievo protas",
      http://www.selflearners.net/Theory/GodsMind
      o išorei sukurčiau naują kūrinį, "Dievo veidas", taipogi iš drobės.
      Cilindras būtų 3 metrų aukščio, 8 metrų skersmens ir 25 metrai aplinkui.
      Jis kabotų 3,5 metro virš žemės nuo gamyklos sijų, kurios yra 10 metrų nuo
      žemės. Pati gamykla yra bene 16 metrų aukščio, 30 metrų skersai ir
      išilgai. Aš ryškiu darbu užvaldyčiau visą erdvę. Štai kaip toje erdvėje
      atrodytų tas cilindras:
      http://www.ms.lt/sodas/Mintys/DievoVeidas

      Mintis labai patiko ir sutiko kreiptis į savo tarybą palaikyti mane, kad
      galėčiau tai įgyvendinti. Panašu, kad man sumokės honorarą iškabinti
      esamą kūrinį, "Dievo protas", o jo užteks supirkti medžiagas naujam
      kūriniui, "Dievo veidas", kurį galiu kurti savo nuožiūra. Kūrinys
      priklausys man. Tai bus man, kaip menininkui, pirmas honoraras. Esamą
      parodą iškabinsiu rugpjūčio gale, kada vyks kasmetinis "valkatų" (hobo)
      suvažiavimas, mat jie atitranzuoja traukiniais. O visą darbą iškabinsiu
      rugsėjo 22-23 dienomis.

      "Dievo veidu" noriu apžvelgti prasmingų išgyvenimų įvairovę.
      Įsivaizduoju, iš jų susideda mūsų visuomenė, kuri su mumis elgiasi, tarsi
      Dievas. O ir tikroji bendrystė, kuria esame viena, irgi Dievas, kiek su
      juo susiliejame. Išgyvenimų įvairovę pavaizduosiu gausybe veidų, kūnų,
      galūnių - rankų, kojų, ir kaukių. Bus gyva ir marga, juoda, balta,
      auksas, sidabras ir ryškios spalvos. Cilindro priekyje, priešais gamyklos
      durų, įsivaizduoju Dievo kaukę, technologiją, tarsi garvežio priekį, už
      kurios matysis cilindro vidus, juodojo Dievo veidas žiūrintis pirmyn.
      Cilindras bus tarsi garvežys, tarsi erdvėlaivis, tarsi smegenys, aplipęs
      keleiviais-neuronais-kaukėmis, kaip kad trečiojo pasaulio traukiniai ar
      autobusai. Tarsi erdvėlaivis kabantis angare, pasiruošęs lėkti lauk, kai
      tik atvers gamyklos duris, kurios 5 metrų aukščio.

      Dvi tris savaites susitelkiu atsakingiausiam darbui, tai išmąstyti
      išgyvenimus, kaip jie tampa prasmingi? Tikiu ką nors vertingo
      išsiaiškinsiu ir pavaizduosiu. Toliau dvi savaites paišysiu eskizus,
      kursiu maketus. Tikiu per keturias savaites visas drobes nutapyti.

      Vis parašysiu, kaip sekasi nagrinėti, apmąstyti išgyvenimus. Laukiu minčių!

      (773) 306-3807
      http://www.ms.lt/sodas/
      http://www.selflearners.net
    • Tomasz Czepaitis
      Message 2 of 2 , Jul 11 9:41 AM
        Annoyance Theatre - įkyruolių
        teatras - būtent tau, Andriau. :) Nepalik jo....

        T.

        http://www.ms.lt/sodas/Mintys/Išgyvenimai

        --
        Sincerely,